برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو  ولوو C70

کارشناسی خودرو ولوو C70 با تمام جزئیات

ولوو سی 70 کروک سوئدی ساخت شرکت ولوو می‌باشد. این خودرو از سال 2013 توسط افرا موتور به بازار ایران رسید. این نماینده ولوو عملکرد فنی خوب و ایمنی بالا دارد اما به طور کلی نمی‌توان بازار کروک‌ها را چه در ایران و چه در بازار جهانی خیلی پررونق دانست.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو SWM G01

کارشناسی خودرو SWM G01 با تمام جزئیات

خودرو SWM G01 یک کراس اوور سایز متوسط ایتالیایی-چینی است که در سال 1399 توسط سیف خودرو به بازار ایران عرضه شد. با توجه به فضای کابین و صندوق، عقب این خودرو اسپرت و خانوادگی میباشد و از طراحی و امکانات نسبتا خوبی برخوردار است. در این مطلب جزئیاتی کامل در رابطه با کارشناسی خودرو SWM G01 در قسمتهای ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو بسترن   B50F اتومات

کارشناسی خودرو بسترن B50F اتومات

خودروی بسترن B50F محصول گروه خودروسازی فاو است که در سال 2009 در چین رونمایی شد و بعدتر در خط تولید بهمن موتور قرار گرفت. بسترن B50F یک سدان اتوماتیک در اندازه متوسط است که تولید آن در ایران از سال 1393 آغاز شد.
0 تومان
کارشناسی خودرو بورگوارد دامای ۲۰۰۰ ۷X توربو

کارشناسی خودرو بورگوارد دامای ۲۰۰۰ ۷X توربو با تمام جزئیات

خودرو دامای ۷X کراس اور ۵ نفره ساخت شرکت دامای است که توسط شرکت یاران خودرو اروند وارد ایران شد. برند دامای خودرو شاسی¬بلند دامای ۲۰۰۰ ۷X توربو را که بزرگترین شاسی-بلند شرکت زوتی است را با الهام از محصولات فولکس واگن طراحی نموده است.
0 تومان
کارشناسی خودرو بیسو T3 و تیپ‌های آن

کارشناسی خودرو بیسو T3 و تیپ‌های آن با تمام جزئیات

بیسو T3 یک کراس اوور لوکس، محصول کمپانی بیسو چین است که در سال 2016 و به عنوان مدل 2017 روانه¬ی بازار شد. این خودرو بر روی پلتفرم Huansu S2 طراحی شده¬است. متاسفانه به دلیل حضور کوتاه مدت و عرضه محدود این خودرو در بازار ایران، بسیاری از خریداران ترجیح دادند به سراغ خودروهای شناخته¬شده بروند.
0 تومان
کارشناسی کلی خودرو پورشه پانامرا

کارشناسی خودرو پورشه پانامرا و تیپ های آن با تمام جزئیات

خودرو پورشه پانامرا سدان فست بک مجلل ۴ نفره ساخت شرکت آلمانی پورشه است که در سال ۲۰۰۹ وارد بازار جهانی شد. سه تریم پورشه پانامرا ۶ سیلندر، S۴ و توربو در سال ۲۰۰۹ کمی پس از ورود این خودرو به بازار جهانی توسط شرکت معین موتور وارد بازار ایران شدند.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)