برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو فیدلیتی پرایم و پرستیژ

کارشناسی خودرو فیدلیتی پرایم و پرستیژ با تمام جزئیات

فیدلیتی از کراس اوورهای موجود در بازار کشور است که توسط یکی از زیرمجموعه‌های برند معروف چری‌ ساخته‌شده و بهمن موتور آن را وارد ایران کرده‌است. این خودرو در نسخه پرایم 5 و 7 نفره و به زودی در نسخه پرستیژ عرضه می‌شود.
0 تومان
کارشناسی خودرو لندمارک V7

کارشناسی خودرو لندمارک V7 با تمام جزئیات

لندمارک یک خودرو چینی و از محصولات شرکت ZX AUTO است. تخصص این کمپانی تولید خودروهای وانت و شاسی بلند می¬باشد. در سال 1393 شرکت بهمن موتور جهت معرفی یک نماینده¬ی جدید در دسته خودروهای شاسی‌بلند، لندمارک V7 را به عنوان خودرویی قدرتمند داخلی عرضه نمود. در این مطلب جزئیاتی کامل در رابطه با کارشناسی خودرو لندمارک V7 در قسمت¬های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودروی لیفان x60 سفید

کارشناسی خودرو لیفان X60 دنده‌ای و اتومات (فیس لیفت) با تمام جزئیات

خودروی لیفان X60 از اولین کراس اوورهای معرفی‌شده در بازار ایران است. در ابتدا نسخه دنده‌ای این خودرو توسط شرکت کرمان موتور وارد ایران شد و پس از مدتی نسخه‌ی اتومات آن وارد شد که از نظر امکانات رفاهی نیز شرایط بهتری داشت. تولیدات این خودرو از سال 1396 به صورت فیس لیفت ادامه پیدا کرد. در حال حاضر ماشین لیفان x60 و به طور کلی ماشین لیفان از جمله خودرو های پرطرفدار در ایران است.
0 تومان
کارشناسی خودرو هاوال H2

کارشناسی خودرو هاوال H2 با تمام جزئیات

خودروی هاوال H2، یک کراس ¬اور ساخته¬شده توسط کمپانی هاوال کشور چین است. این خودرو در سال 2014 در نمایشگاه پکن معرفی شد. هاوال از زیر مجموعه¬های کمپانی شناخته¬شده¬ی گریت ¬وال است که به شکل تخصصی در ساخت کراس¬اور¬ها فعالیت می¬کند.
0 تومان
کارشناسی خودرو  هوندا آکورد و فیس لیفت آن

کارشناسی خودرو هوندا آکورد و فیس لیفت آن + تمام تیپ‌ها با تمام جزئیات

هوندا آکورد از مشهورترین سدان‌های بازار جهانی می‌باشد که نسل‌های زیادی از آن تا به حال به تولیدرسیده است. نسل نهم این خودرو از سال 2013 و فیس لیفت آن از سال 2015 به بازار ایران وارد شد و محبوبیت خوبی کسب کرد. البته که با تبلیغات بیشتر و خدمات پس از فروش بهتر می‌توانست فروش بیشتری داشته‌باشد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو هوندا آکورد در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو رنو تلیسمان

کارشناسی مشخصات رنو تلیسمان جذاب

رنو تلیسمان یکی از تولیدات خودرو سازان فرانسوی میباشد.این سدان زیبا،بر اساس زبان طراحی شده است.این سدان همزمان با عرضه جهانی وارد بازار کشورمان شد که از استقبال چشمگیری از مشتریان رو به رو شد.تعداد بسیار محدودی از تالیسمان های وارداتی از مدل 2016 هستند.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)