برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو چانگان CS35 دنده‌ای، اتومات و پلاس

کارشناسی خودرو چانگان CS35 دنده‌ای، اتومات و پلاس با تمام جزئیات

خودروی چانگان CS35 از کراس اوورهای کامپکت موجود در بازار ایران است که توسط شرکت سایپا از سال 1394 در نسخه‌های مختلف وارد شده‌و به فروش می‌رسد. این خودرو با طراحی و تجهیزات قابل قبول رضایت شما را جلب خواهد کرد.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو دی اس ۷

کارشناسی خودرو دی اس ۷ با تمام جزئیات

خودرو دی اس ۷ کراساووری ساخت شرکت DS است که شرکت آرین موتور تابان دو تیپ اپرا و ریولی آن را وارد بازار ایران کرد. این کراساور که جزء لوکس ترین و گرانترین خودروهای فرانسوی می‌باشد، به دلیل کیفیت ساخت بسیار عالی و امکانات بالایی که دارد با خودروهایی از جمله آئودی و بنز رقابت میکند. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو دی اس ۷ در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
تصویر از کارشناسی خودرو رنو کولئوس

کارشناسی خودرو رنو کولئوس

کولیوس نسل اول ابتدا در مدل 2011 به بازار ایران راه یافت.که به یکی از گران ترین خودروهای بازار ایران تبدیل شد.اما اجدادش در ایران به خودروهایی با قیمت نه چندان بالا معروف بودند. یکی از اولین دستاوردهای نگین خودروکسب نمایندگی رنو در ایران بود.
0 تومان
 کارشناسی خودرو رکستون نسل اول با فیس لیفت

کارشناسی خودرو رکستون نسل اول با فیس لیفت

رکستون از تولیدات سانگ یانگ کره‌ای می‌باشد. این شاسی بلند از سال 2010 وارد ایران شد و در سال 2013 رامک خودرو نسخه فیس لیفت آن را نیز عرضه کرد. این خودرو به واسطه سیستم فنی قوی با کارکرد مناسب و قیمت به صرفه توانست در بازار به رقابت بپردازد.
0 تومان
 کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا وارداتی

کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا وارداتی با تمام جزئیات

سوزوکی ویتارا از کراس اوورهای شناخته‌شده و محبوب در ایران می‌باشد. این خودرو سال‌هاست در ایران هم به صورت وارداتی و هم مونتاژ به فروش رسیده‌است. نسخه‌های وارداتی ویتارا از سال 1385 توسط ایران خودرو وارد بازار شد. استقبال مردم از این خودرو خیلی مناسب بود و در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا وارداتی در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودروی لیفان x70 نقره ای از روبه رو

کارشناسی خودرو لیفان X70 اتومات با تمام جزئیات

خودروی لیفان X70 یکی از کراس اوورهای چینی ساخت کمپانی لیفان است که توسط شرکت خودروسازان بم از سال 1399 در بازار ایران عرضه می‌شود. این خودرو با ظاهری مناسب و امکانات رفاهی پیشرفته خودروی جذابی است که در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو لیفان X70 در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)