برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
لوگو شرکت ام وی ام

بررسی ظهور MVM در ایران

امروزه نام برند MVM نامی آشنا برای تمامی ملت ایران می باشد، که محصولات متنوعی را به بازار ایران ارائه کرده، اما ظهور این برند از کجا می باشد و توسط چهعواملی به بازار ایران راه پیدا کرده است.
0 تومان
مرسدس بنز

تاریخچه شرکت خودرو سازی بنز

این کمپانی اولین خودروساز جهان می باشد، درواقع بهتر است بگوییم آلمانی ها حاکم بی چون و چرای خودروسازی جهان می باشند. برند بنز که ما امروزه آن را می شناسیم تفاوت بسیاری با گذشته خود دارد، امروزه این خودروساز جزء سه خودروساز اول جهان می باشد، و همیشه برای کسب عنوان برترباید به رقابت با شرکت هایی نظیر تویوتا و بی ام دبلیو بپردازد.
0 تومان
لوگو شرکت خودروسازی BMW

مروری بر تاریخپه BMW و هرآنچیز که در مورد آن باید بدانیم

در سال ۱۹۱۶ توسط فرانس یوزف پوپ در جهت تولید موتورهای هواپیما تاسیس شد، و در جنگ جهانی اول مسئول تهیه ملزومات نیروی هوایی آلمان نازی بود علاوه بر این، ساخت تجهیزات کشاورزی را در آن دوران انجام میداد. نام این شرکت به ایالت باواریا در آلمان تعلق دارد. در آن زمان خودروها برای جابجایی نفرات و یا کالاها کاربرد امروزی را نداشتند و برای جابجایی، بیشتر از قطار استفاده می شد.
0 تومان
لوگو شرکت سایپا

مروری بر تاریخپه شرکت سایپا

در ابتدا در سال ۱۳۴۴ شرکت سایپا با همکاری همتایفرانسوی خود که سیتروئن نام داشت کار خود را آغاز کردند. دفتر مرکزی شرکت سایپا در تهران واقع شده. شرکت سهامی تولید اتومبیل سیتروئن ایران به فرانسوی (societe anonyme iranienne de production des automobile)
0 تومان
لوگو شرکت خودرو سازی جک (JAK)

مروری بر تاریخچه شرکت خودرو ساز جک (JAK)

شرکت جک در شهر هفئی استان آن هوئئ چین قرار دارد. نام اولیه این شرکت در سال ۱۹۶۴ هفئی جیانگوای بوده و در سال ۱۹۹۹ به نام آنهوئی جیانگوای تغییر میکند. نام اختصاری جک، برگرفته از نام کمپانی آن می باشد (jianghuai automobile company)
0 تومان
لوگو شرکت مزدا

مروری بر تاریخچه مزدا

هر جا سخن از خودرو باشد ژاپنی ها هم هستند، در واقع صنعت خودرو دین سنگینی به گردن کره ای ها دارد. شرکت های ژاپنی چون تویوتا(Toyota) هوندا(Honda) و سوزوکی(Suzuki) از دیرباز وجود داشتند، و امروزه توانسته سهم بزرگی در بازار جهانی خودرو داشته باشند.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس خودرو