برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو
Back to all

کارشناسی قیمت خودرو

کارشناسی قیمت خودرو

در خرید و فروش خودرو، هم خریدار و هم فروشنده با مشکلات و دردسر های زیادی روبرو هستند زیرا از یک طرف خریدار میخواهد یک خودروی سالم و با قیمت مناسب خریداری کند و از طرف دیگر فروشنده می خواهد خودروی خود را با بالاترین قیمت بفروشد. در سال های گذشته مجموعه های زیادی کارشناسی خودرو را به خریداران ارائه داده اند تا خریداران از خرید خودروی دست دوم ترسی نداشته باشند و خودروی انتخاب شده را با کارشناسی خودرو و کارشناسی قیمت خودرو با اطمینان خاطر خریداری کنند.

از سوی دیگر عدم اعتماد بین دو طرف ملزوم به طرف سوم می باشد و آن کسی نیست جز یک کارشناس قیمت خودرو که با کارشناسی ،رنگ،فنی،شاسی ،اتاق خودرو دو طرف معامله را از داشتن اعتماد به ادامه معامله راضی میکند.

در اینجا تیم دژ کار این عدم اعتماد را با کارشناسان مجرب خود تبدیل به اعتماد بین طرفین معامله میکند و خریدار و فروشنده با اعتماد کامل خودروی مورد نظر را معامله میکنند.

هنگام قیمت گذاری یک خودرو پارامتر های مختلفی تاثر گذار هستند ،این پارامتر ها نقش به سزایی هم در افزایش قیمت خودرو و هم در کاهش قیمت خودرو دارند.

پارامتر های تاثیر گذار در قیمت خودرو کدامند؟

با کارشناسی قیمت خودرو مانند:رنگ،شاسی،سقف،سیستم فنی قیمت خودرو تعیین می شود.

1.مدل خودرو (سال ساخت)

2.رنگ خودرو(مشکی،سفید،....)

3.کارکرد خودرو

4.مقدار ماه های باقی مانده از بیمه خودرو و تخفیف های بیمه

5.وضعیت فنی خودرو

6وضعیت لاستیک ها

7.وضعیت رنگ شدگی و یا تعویض قطعات خودرو

8.سلامت آپشن ها

9.وضعیت ظاهری خودرو

  • درخواست کارشناس قیمت خودرو در محل(حضوری)

برای کارشناسی قیمت خودرو با اعزام تیم کارشناسی به محل ،خودرو مورد نظر را از تمام لحاظ اعم از رنگ بدنه،شاسی،سیستم فنی،آپشن ها ،لاستیک هاوسوالات لازم در مورد بیمه خودرو از فروشنده و تحویل مدارک لازم ،برگه کارشناسی خودرو را تایید میکنند و قیمت خودرو نیز با کارشناسی خودرو مشخص و به خریدار اطلاع داده می شود.

  • قیمت گذاری خودرو به روش مشاوره تلفنی:

خودروی شما دقیقا طبق اطلاعاتی قیمت گذاری می شود که شما در مشاوره تلفنی در اختیار کارشناسان قیمت خودرو قرار می دهید.بنا براین هرچه اطلاعات داده شده به کارشناس قیمت خودرو دقیق و کامل باشد قیمت خودروی شما دقیقتر به شما اعلام می شود.

 قیمت تخمینی ماشین توسط کارنامه

ارزش واقعی و تعیین قیمت، منصفانهٔ خودرو به عوامل زیادی مانند وضعیت بدنه و رنگ، سال ساخت، کارکرد خودرو، شرایط بازار و حجم معاملات، سوابق و عملکرد خودرو و بسیاری از پارامترهای دیگر بستگی دارد.  کارشناسی محاسبهٔ تقریبی قیمت خودرو های کارکرده در کارنامه براساس اطلاعات موجود از تجمیع معاملات بازار خودرو در تهران انجام می‌شود و وجود دقت فراوان، باز هم می بینیم خالی از خطا نیست و نمی‌تواند معیار کاملا و دقیقی برای انجام معاملات باشد.

کارشناسی قیمت خودرو

  • عوامل موثر در تعیین کارشناسی قیمت خودرو:

بعنوان مثال اگر خودروی شما در قسمت سقف و گلگیر زدگی و یا رنگ خوردگی داشته باشد و شما در مشاوره تلفنی به کارشناس قیمت خودرو اطلاع ندهید قیمت بنابر این است که خودرو از آن دو ناحیه سالم می باشد.

کارکرد خودرو،وضعیت رنگ،وضعیت فنی و شاسی،لاستیک ها،زدگی های بدنه و ......ارتباط مستقیمی با قیمت گذاری خودرو دارند.

بیشتر بخوانبد:

کارشناسی تشخیص رنگ خودرو

کارشناسی خودرو در شمال تهران

آموزش کارشناسی خودرو

کارشناسی خودرو دست دوم

هزینه کارشناسی خودرو

نتیجه گیری:

برای خریداری خودروی دست دوم پس از انتخاب خودروی مورد نظر حتما آن خودرو را برای کارشناسی خودرو در محل به یکی از کارشناسی قیمت خودرو برده و از سلامت بدنه فرنگ و سلامت فنی آن آگاه شوید تا هم یک خودروی سالم خریداری کرده باشید و هم یک خودروی با قیمت مناسب با کارشناسی قیمت خودرو معامله کرده باشید تا از ضرررهای احتمالی جلو گیری کنید . زیرا هنگامی که خودرو را به یک کارشناس ماهر خودرو نشان می دهید ،کارشناس خودروبا دقت بالایی خودروی شما را از تمامی لحاظ (بدنه،رنگ،شاسی،سیستم فنی،بیمه بدنه لاستیک هاو..)بررسی میکند و به شما اطمینان کامل در خرید آن خودرو را می دهد.

نظرات
نظر خود را وارد نمایید. بسته

درخواست سریع کارشناس خودرو