برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو
Back to all

کارشناسی خودرو 405

کارشناسی خودرو 405

اولین سری خودرو 405 در سال 1372 در شرکت ایران خودرو در  دو تیپ  GLX,GL مونتاژ و در بازار عرضه شد.خودرو 405 به دلیل دارا بودن چندین تیپ و مدل مختلف در بازار ،باید قبل از خرید این خودرو اقدامات لازم را انجام دهید .تیم دژ کار با در نظر گرفتن تمام تیپ ها و مدل های خودرو پژو 405 اقدام به ارائه سرویس و کارشناسی پژو 405 می کند تا خریداران خودرو های دست دوم خودرو 405 را به قیمت واقعی خود خریداری کنند. شما می توانید برای دریافت خدمات کارشناسی خودرو با مدرن ترین تجهیزات روز با تیم دژ کار همراه باشید.

مدل های خودرو پژو 405

در قسمت بالا نیز اشاره کردیم که سری اول کارشناسی خودرو پژو 405 در سال 1372 در دو تیپ GLX,GL با موتورهای کاربراتوری 1.6 و 2.0 لیتری تولید شد . اما در سال 1381 پیشرانه 1.8 لیتری انژکتوری XU7 جای دو مدل خودروی پژو 405 قبلی را گرفت.

معرفی مدل جدید خودرو پژو 405

در سال 1383 خودرو پژو 405 با نام GLI تولید و عرضه شد ،اما بنا به دلایل زیادی از جمله عدم تجهیزات کافی مورد استقبال قرار نگرفت و با گذشت یک سال از خط تولید کار رفت .ولی اخرین مدل بازمانده از خودروپژو405 یعنی مدل SLX در سال 1388 معرفی شد.خوروپژو 405 دارای چراغ کریستالی اسپویلر درب صندوق،مه شکن،سردنده و صفحه کیلومتر می باشد.

قسمت های مهم در کارشناسی خودرو پژو 405

-تشخیص سلامت بدنه و رنگ خودرو پژو 405

عواملی که در قیمت خودرو پژو 405 تاثیر گذار می باشند ،سلامت ظاهری و بدنه خودرو می باشد .وجود آسیب هایی در رنگ و بدنه خودرو،رنگ پریدگی،رنگ خوردگی،صافکاری،خط و خش های عمیق و... می تواند از عوامل منفی در قیمت خودرو پژو 405 باشد.

در تیم دژ کار با استفاده از تجهیزات روز می توان به راحتی این عیوب را در خودرو توسط کارشناس خودرو پیدا کرد .

کارشناسی شاسی و ستون های خودروپژو 405

در تمامی خودروها قسمت مهم برای  کارشناسی خودرو  بخش بدنه خودرو ،شاسی آن می باشد. که اگر آسیبی دیده باشد چشم در حالت عادی آن آسیب را تشخیص نمی دهد.و خودرویی که شاسی آن آسیب دیده باشد گزینه مناسبی برای خرید نمی باشد.

کارشناسی شاسی به دلیل حساسیت زیادی که دارد کار هر شخصی نیست و حتما باید توسط کارشناس خودرو بررسی شود .

چرا تاکید بر سلامت شاسی داریم؟شاسی خودرو پژو 405 کجا قرار دارد؟

شاسی همان اسکلت بندی خودرو است که هنگام تصادف از رسیدن آسیب جدی به ماشین جلوگیری میکند.به همین دلیل باید خودرویی انتخاب کنیم که از شاسی سالمی برخوردار باشد .

از دیگر مواردی که نظر کارشناس پژو 405  را برای بررسی به خود جلب میکند ستون های خودرو است.در واقع قسمت ضعیف بدنه(سقف )به بدنه اصلی خودرو با ستون متصل می شود .دلیل اهمیت آن هم این است که سر سرنشینان در راستای ستون قرار دارد و کارشناسان به سلامت ستون ها اهمیت زیادی می دهند.

کارشناسی فنی خودرو405

بخش مهم دیگر کارشناسی مربوط به کارشناسی فنی خودرو 40 می باشد.

در این بخش از کارشناسی پژو 405 داشتن دانش فنی در حوزه ی مکانیک خودرو و آشنایی کامل با قطعات بکار رفته در موتور و قطعات فنی دیگر می باشد .

کارشناس در این بخش باید علاوه بر بررسی فنی موتور باید به صدا ها و لغزش ها توجه زیادی داشته باشد تا بتواند گزارش جامعی به خریدار خودرو بدهد.

کارشناسی برق خودرو 405

شاید با خودتان فکر کنید که مشکلات برقی خودرو405 زیاد خطرناک نباشد و باعث به وجود آمدن حوادث خاصی نشود اما اگر برطرف نشود ممکن است هزینه های زیادی به بار بیاورد.بعنوان مثال عملکرد باتری می تواند باعث مشکلاتی در دینام شود و برق به موتور به خوبی نرسد.

این مشکل باعث می شود که عملکرد فنی خودرو به خوبی نتیجه ندهد و خودرو جوش بیا ورد و به دنبال آن مشکل بزرگی که پیش می آید سوختن واشر و سرسیلندر است که منجر به خرابی موتور و در نهایت توقف خودرو می شود.

تست دیاگ خودرو 405

یکی دیگر از قسمت های مهم در کارشناسی خودرو پژو 405 تست دیاگ می باشد که توسط کارشناس خودرو با استفاده از دستگاه های موجود انجام می شود.

از پروسه های مهم در کارشناسی خودرو پژو 405 ،بررسی فنی و تست دیاگ می باشد. برخلاف تصورات عموم ،کامپیوتر خودرو 405 دارای سنسور های زیادی می باشد که برای بررسی و سلامت و عملکرد صحیح آنها نیاز به توجه زیادی می باشد .

ECU یا همان کامپیوتر خودرو پژو 405 خیلی به روز تر و جدید تر نسبت به کامپیوتر های دیگر خودرو ها می باشد و قابلیت پذیرش بسیاری از آپشن های ایمنی و رفاهی مانند:شیفتر پشت فرمان،کرز کنترل،رادار نقطه کور و ...را دارا می باشد .

بنابراین در کارشناسی خودرو پژو 405  بررسی سنسورهای کامپیوتر خودرو پژو 405 جزء اولین و باید بگوییم مهم ترین معیار در قیمت گذاری این خودرو می باشد .

متاسفانه عده ای از دلالان با دست بردن و تغییر در کارکرد واقعی خودرو سعی دارند خودرو را با بالاترین قیمت به فروش برسانند اما  تیم دژ کار هنگام کارشناسی خودرو 405 ،با متصل کردن دستگاه دیاگ به OBD زیر فرمان به بررسی تمامی سنسورها و شاخص هایی مانند کارکرد واقعی خودرو دست بیابند و خریدار را از قیمت واقعی خودرو آگاه سازند.

تیم دژ کار به شما خریداران پیشنهاد می کند قبل از خرید و فروش خودروپژو 405 دست دوم حتما به یک کارشناس خودرو مراجعه کنید

نتیجه گیری

تیم دژ کار سعی دارد با انتشار مطالب کارشناسی خودرو پژو 405 شما را از بالا بودن اهمیت کارشناسی خودرو قبل از خرید آگاه سازد . و در این مقاله تلاش کردیم شما را با انواع مدل ها و تیپ های خودرو پژو 405 و عرضه آن در سال های اخیر آشنا سازد.و همینطور اگر نیاز به کارشناسی خودرو در محل داشتید تیم دژ کار با ارائه خدمات به روز و کارشناسان متخصص در خدمت شما می باشد .

نظرات
نظر خود را وارد نمایید. بسته

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)