برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو
Back to all

کارشناسی خودرو 207

کارشناسی خودرو 207

زمانیکه قصد خرید خودرو دست دوم دارید حتما باید به یک  کارشناس خودرو مراجعه کنید .در این مقاله میخواهیم به کارشناسی خودرو 207 بپردازیم.

خودرو 207

خودرو پژو 207 مدل فیس لیفت پژو 206 می باشد که بعد از پایان تولید 206 در فرانسه  آغاز شد.افراد زیادی خواهان این خودرو می باشند.خودرو پژو 207 در دو سطح دنده ای و اتومات تولید شده است.

بررسی خودرو 207

احتمال وجود خرابی در خودرو های دست دوم زیاد می باشد به همین دلیل هنگام خرید باید خودرو مورد نظر را به یک کارشناس نشان داد تا با بررسی های تخصصی شما را از سلامت و یا عیوب خودرو آگاه سازد.

قسمت های مهم در کارشناسی خودرو 207

کارشناسی بدنه و رنگ خودر

کارشناسی فنی

تست دیاگ

کارشناسی بدنه و رنگ خودر پژو 207

ستون های خودرو قسمت های مهمی در بدنه خودرو می باشند و ضربه به ستون های خودرو باعث می شود که بدنه خودرو دیگر آن مقاومت اولیه را نداشته باشد و به هم خوردن نشیمن گاه درب ها و گلگیر ها به خصوص رگلاژدرب های خودرو باعث می شود دیگر آن نظم و مقاومت اوایه را نداشته باشند.

در کارشناسی  خودرو 207 بعد از بررسی سقف و ستون خودرو نوبت به کارشناسی شاسی خودرو می رسد .در کارشناسی  خودرو 207 ، شاسی جلو خودرو اهمیت بیشتری دارد و کارشناسان در این قسمت دقت زیادی به کار می برند چرا که وجود مشکل و ضربه در قسمت شاسی خودرو موجب به هم خوردن جایگاه موتور،گیربکسفرادیاتور و دیگر قسمت های اساسی خودرو می شود و اگر توسط یک کارشناس خودرو بررسی نشود هزینه زیادی را باید متحمل شوید.

در کارشناسی خودرو 207 ،تیم دژ کار ،جهت کارشناسی رنگ خودرو،تمام قسمت های بدنه خودرو مانند:درب ها،گلگیر ها،سقف،ستون های اتاق و شاسی های جلو و عقب خودرو را مورد بررسی قرار میدهند.

تیم دژ کار در کارشناسی خودرو 207 ،هنگام کارشناسی رنگ خودرو، باداشتن کارشناس متخصص در این زمینه و با استفاده از دستگاههای تست رنگ دیجیتالی  خودرو را مورد بررسی قرار می دهند.

کارشناسی خودرو 207

کارشناسی فنی خودرو 207

در کارشناسی فنی خودرو 207، قسمت فنی خودرو به دلیل اهمیت بسیار بالایی که دارد در کارشناسی فنی خودرو مورد بررسی دقیقی قرار می گیرد .بنابراین برای کارشناسی این قسمت از خودرو باید از افراد با دانش بالا کمک بگیریم که فقط یک کارشناس فنی خودرو می تواند از پس این کار برآید. یک کارشناس فنی خودرو در این بخش باید با حساسیت بالا نسبت به صداها و لغزش ها ی غیر طبیعی کار خود را انجام دهد تا بتواند مشکلات فنی خودرو را بررسی و به خریدار اعلام کند.متاسفانه باور غلطی که بین  افراد جامعه می باشد این است که می توان تست دیاگ را جای گذین کارشناسی فنی خودرو کرد که کاملا اشتباه می باشد.

چهار بخش مهم در کارشناسی فنی خودرو207:

1.کارشناسی موتور خودرو

2.بررسی گیربکس

3.کارشناسی جلوبندی

4.تست دیاگ

کارشناسی خودرو 207

207کارشناسی موتور خودرو

همانطور که میدانید موتور قلب خودرو می باشد و از حساسیت بالایی برخوردار است.به همین دلیل بررسی دقیق این قسمت در کارشناسی فنی خودرو207  حائز اهمیت است.چون که هزینه های تعمیر موتور در بخش هایی مانند:روغن سوزی و دفرمه شدن رینگ بسیار بالا می باشد در حدی که خودرو نیاز به تعمیر اساسی پیدا میکند.

بررسی گیربکس در کارشناسی فنی خودرو 207:

گیربکس در واقع انتقال دهنده نیروی موتور به خودرو است.نیروی موتور با کمک از سیستم گیربکس و کلاچ،بعد از طی کردن یک چرخه از قطعات مکانیکی دیگر،به چرخ ها شده و باعث می شود خودرو به حرکت در آید.بنابراین عدم عملکرد این بخش باعث می شود بسیاری از عیوب در خودرو مانند صداهای غیر عادی از کارکردن خودرو،منتقل نشدن نیروی کافی به چرخ ها،بالا رفتن مصرف سوخت خودرو و دیگر عیوب در خودرو شود

وجو صداهای غیر عادی از موتور خودرو بیانگر مشکلاتی در گیربکس خودرو می باشد.یکی از شایع ترین مشکلات که بیانگر ایراد در گیربکس است بوی سوختگی در خودرو است.

 207 تست دیاگ

در کارشناسی خودرو 207 ،کارشناسان با استفاده از دستگاه دیاگ می تواند تمامی میکرو کامپیوتر های خودرو را مورد بررسی قرار می دهند.و همینطور با تخصصی که کارشناس خودرو  دارد به پارامتر های میزان مسافت طی شده خودرو دست پیدا می کنند و میزان کارکرد خودرو را تخمین میزنند.

شما می توانید برای کارشناسی خودرو 207 و استفاده از کارشناسان متخصص در این زمینه برای خرید خودرو مورد نظرتان به یک مرکز معتبر کارشناسی مراجعه کنید.

سایت دژ کار ،یک سایت تخصصی خودرو می باشد که با ارائه خدمات تخصصی و با بررسی های کلی انواع خودرو و مشخصات فنی خودرو،شما را در این زمینه همراهی می کند تا با اطمینان خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید.

نظرات
نظر خود را وارد نمایید. بسته

درخواست سریع کارشناس خودرو