برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو
Back to all

کارشناسی خودرو 206

کارشناسی خودرو 206

اگر قصد خرید خودرو 206 دست دوم دارید ،قبل از خرید کارشناسی خودرو 206 را اولین گذینه قرار دهید .زیرا خودروهای 206 موجود در بازار به خاطر محبوبیتی که در بین مردم دارن مطمئنا بخاطر کارکرد زیاد دچار استهلاک زیادی نیز شده اند که خرید چنین خودرویی می تواند هزینه هنگفتی روی دست شما بگذارد.

مجموعه دژ کار با توجه به تیپ های مختلف خودرو 206،اقدام به ارائه کارشناسی خودرو 206 کرده است تا خریدارن این خودرو با اطمینان کامل و با اطلاع از وضعیت فنی و بدنه خودرو اقدام به خرید خودرو کنند.

قسمت های مهم در کارشناسی خودرو پژو 206

1.کارشناسی رنگ و بدنه خودروپژو 206

عواملی که در قیمت خودرو پژو206 تاثیر گذار می باشند ،سلامت ظاهری و بدنه خودرو می باشد .وجود آسیب هایی در رنگ و بدنه خودرو،رنگ پریدگی،رنگ خوردگی،صافکاری،خط و خش های عمیق و... می تواند از عوامل منفی در قیمت خودرو پژو 206 باشد.

در مجموعه دژکار با استفاده از تجهیزات روز می توان به راحتی این عیوب را در خودرو توسط کارشناس خودرو پیدا کرد .

نقاط مهمی که در کارشناسی رنگ و بدنه خودرو پژو 206 بررسی می شود:

قسمت سپر و گلگیر خودرو پژو 206

وجود خوردگی و آسیب هایی در بخش سپر و گلگیر خودرو یک موضوع رایجی که در بین تمام خودرو های  پژو206 دست دوم می باشد و به راحتی در هنگام تصادف دچار آسیب می شوند.گاهی اوقات این آسیب ها جدی نیستند و می توان از آنها چشم پوشی کرد ولی در بعضی موارد ضربه وارده به سپر و گلگیر خودروبه اندازه ای است که باید آن قسمت را تعویض کنیم.

باید بدانید که تعویض سپرها می تواند نشانه ای از یک آسیب جدی به بدنه خودرو 206 در هنگام تصادف باشد.

درز در ها خودرو پژو 206

هنگام بررسی قسمت های درزهای درها،می توانید به صورت موازی با در و پنل قرار بگیرید و با دقت قسمت درزها را بررسی کنید .اگر ناهماهنگی در بین درزها وجود داشته باشد نشان دهنده در یا پنل می باشد.

رنگ شدگی سقف و بدنه خودرو پژو 206

در بیشترین موارد رنگ شدگی بخاطر تصادفات می باشد .این موضوع هنگامی مهم است که سقف خودرو نیز دارای رنگ شدگی باشد.اگر سقف دارای رنگ شدگی باشد نشان از چپ کردن و ضربه شدید به بدنه خودرو می باشد.

کارشناسی خودرو 206

کاپوت ستون و درهای خودرو پژو 206

اگر خودرو دچار تصادف شدید شود،این ضربه شدید اثر خود را بر روی کاپوت،درها یا ستون خودرو بر جای می گذارد .این عیوب و صدمات در خودروفقط توسط یک کارشناس ماهر شناسی می شوند .

2.کارشناسی فنی خودرو206

یکی از قسمت های مهم در بحث کارشناسی خودرو پژو 206 ،کارشناسی فنی خودرو پژو 206 می باشد که در واقع می توانیم بگوییم چکاپ کامل گیربکس و موتور خودرو می باشد.

برای چکاپ فنی خودرو چند  قسمت را باید به خوبی بررسی کنید.قسمت اول توجه به دنده هایی است که از کار افتاده اند (کار نمی کنند).برای این کار باید دنده ها را جا زد و با فشار دادن کلاج حرکت چرخ دنده ها را بررسی کرد.

دومین مسئله نشت روغن در عیب یابی گیربکس می باشد.رنگ روغن گیربکس قرمز می باشد و به راحتی قابل تشخیص است.

قسمت بعدی بررسی کلاج خودرو است.اگر کلاج نتواند دیسک کلاج را از فلایول رها کند،به این معنا است که کلاج خودروی شما مشکل دارد و حتما گیربکس را نیز دچار مشکل می کند.

مسئله مهم دیگر ایجاد سروصدا خودرو در هنگام خلاص بودن می باشد.اگر خودرو شما در هنگام خلاصی سرو صدا داشته باشد سریعا به یک کارشناس خودرو پژو 206 مراجع کنید تا مشکلات گیربکس را بررسی کند.

3.کارشناسی برق خودرو206

زمانی که شما قصد خرید خودروی دست دوم را دارید علاوه بر کارشناسی رنگ خودرو ، بدنه و فنی  آن،کارشناسی برق خودرو پژو 206نیز حائز اهمیت می باشد .پس با مجموعه دژ کار همراه باشید تا نکات مهم در کارشناس برق خودروپژو 206 را به شما توضیح دهند.

دلیل اهیمت بالای کارشناسی برق خودرو!

دلیل مهم بودن سیستم برق خودرو پژو206 اینست که تمام قسمت های خودرو با سیستم برقی خودرو ارتباط زیادی دارند و اختلال در سیستم برقی خودرو مطئنا مشکلاتی برای خودرو در حین رانندگی با آن به وجود می آورد.در هنگام خرید خودرو های دست دوم اگر از تمامی لحاظ ،خودرو تایید شد اما خودرو خوب کار نکرد حتما یک مشکل برقی دارد و باید توسط یک کارشناس برق خودرو آن را بررسی کرد.

زیرا اگر عیوب برقی توسط کارشناس برق خودرو برطرف نشود ،مشکلات و خسارت های زیادی را باید متحمل شوید.

برای بررسی دقیق و راحت سیستم برقی در کارشناسی خودروپژو 206 از چه قسمت هایی باید شروع کنیم ؟

1.جعبه فیوز

معمولا اولین مشکلات سیستم برقی در قالب قطعی قسمت های الکتریکی نشان داده می شوند .یا اینکه نوساناتی در بخش های برقی خودرو پیش می آید.در این حالت اولین قسمتی که باید بررسی شود جعبه فیوز می باشد.بعضی مواقع لازم است فیوز سوخته را تعویض کرده تا مشکل رفع شود.پس باید بدانید بررسی و کارشناسی برق خودرو پژو 206 را باید از کوچک ترین قسمت  انجام دهید

2.خرابی و سولفاته شدن اتصالات باتری

هنگامی که اتصالات باتری دچار خرابی و سولفاته شدن می شوند سیستم برق دچار اختلال می شود و به درستی کار نمی کند.این مشکلات باعث اختلال در تولید و توزیع برق خودرو می شود.این اختلال مانع از ذخیره برق در باتری می شود.حتی اگر دینام به خوبی کار کند باز این اختلال باعث جلوگیری از ذخیره برق در باتری می شود.

کارشناسی خودرو 206

4. کارشناسی خودرو پژو 206 و تست دیاگ آن

یکی دیگر از قسمت های مهم در کارشناسی خودرو پژو206 تست دیاگ می باشد که توسط کارشناس خودرو با استفاده از دستگاه های موجود انجام می شود.کامپیوتر های تعبیه شده در خودرو های پژو 206 دارای سنسور های زیادی می باشند که مسئولیت قسمت های زیادی از خودرو را بر عهده دارند.

افراد سودجو سعی دارند با بزک کردن خودرو هنگام فروش ،خودرو را با قیمت بیشتر از ارزش واقعی بفروش برسانند. مجموعه دژکار در هنگام کارشناسی خودرو پژو 206 و بررسی تست دیاگ این خودرو شما را از تمام عیوب خودرو آگاه سازند.

5.کارشناسی آپشن ها و تجهیزات خودرو پژو 206

در نظر داشته باشید که اصالت آپشن ها یک امر بسیار مهم در قیمت گذاری خودرو پژو 206 می باشد .بنا بر شاخص ها و معیار ها در قیمت گذاری خودرو در بازار،امکانات و تجهیزاتی که به صورت دستی روی خودرو نصب شده باشند، تاثیری بر قیمت خودرو ندارند به جز آپشن های فابریک خود خودرو، که در قیمت گذاری مهم می باشند.

سخن پایانی

از آنجایی که همیشه خریدار خودرو استرس ضرر در معامله را دارد و تمام افراد سعی دارند خودروی سالم خریداری کنند،به شما توصیه می شود قبل از خرید خودرو ازکارشناسی آن غافل نشوید .

این را بدانید که هراندازه ای که مراحل کارشناسی خودرو پژو 206 تخصصی تر صورت گیرد احتمال ضرر کردن شما خریدار به صفر می رسد.زیرا از تمامی جزئیات خودروی مورد نظر به طور کامل اطلاع پیدا کرده اید.

شما برای کارشناسی خودرو پژو 206 و استفاده از یک کارشناس خودرو متخصص می توانید با مجموعه دژ کار در تماس باشید.

مجموعه دژ کار ،با ارائه بررسی های تخصصی و کار آمد انواع خودرو ها و بررسی مشخصات فنی انواع خودرو ،رنگ وبدنه و آپشن های خودرو در خدمت شما می باشد تا شما با خیال راحت خودروی خود را انتخاب و خریداری کنید .

نظرات
نظر خود را وارد نمایید. بسته

درخواست سریع کارشناس خودرو