برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو
Back to all

کارشناسی خودرو لیفان 820

کارشناسی خودرو لیفان 820

معرفی خودرو لیفان 820 قبل از کارشناسی خودرو لیفان 820 یک سدان سایز متوسط شرکت خودرو سازی چین می باشد.که نسخه با پیشرانه 2.4 لیتری آن وارد بازار ایران شد . در کارشناسی لیفان 820 نسبت به شاسی بلند های هم رده خود ارزان قیمت می باشد ولی دارای امکانات رفاهی و قوای فنی تقریبا مشابهی با آنها می باشد.

خودرو لیفان 820 یکی از سدان های چینی می باشد که در بازه زمانی کوتاهی توسط کرمان موتورمونتاژ و به بازار کشورمان عرضه می شود.

خودرو لیفان 820 برخلاف تصوراتی که مشتریان ایرانی از یک خودرو چینی  مانند لیفان x60 داشتند ،سدانی سایز متوسط با امکانات رفاهی متفاوت و خوب بود.وجود شباهت های زیادی که بین خودرو لیفان و نسل اولیه تویوتا کمری بود سبب شد تا خریداران ایرانی این خودرو را کمری چینی نامگذاری کنند.و همین امر باعث تقویت و شناخت خودرو لیفان 820 در بین خریداران شد.

در این مقاله بصورت ویژه به بررسی و کارشناسی وضعیت رنگ،بدنه و قسمت های فنی خودرو های لیفان 820 می پردازیم.

بررسی ویژگی های لیفان 820

قابل توجه است که این مطالب می تواند شما را تا حدودی با مشکلات رایج خودرو لیفان  820 های کارکرده در بازار آشنا سازد و تنها برای افزایش اطلاعات شما می باشد و هیچ گاه نمی توانید برای خرید خودروی مورد نظر به این مطالب بسنده کنید  مگر با کمک گرفتن از یک کارشناس خودرو لیفان 820 ماهر و با تجربه در امر کارشناسی.

قسمت های مهم در کارشناسی لیفان 820 کدامند؟

1. .کارشناسی رنگ و بدنه خودرو لیفان 820

2.کارشناسی آپشن ها و تجهیزات خودرو لیفان 820

3.کارشناسی فنی خودرو لیفان 820 و تست دیاگ  آن

کارشناسی رنگ و بدنه خودرو لیفان 820

در کارشناسی رنگ خودرو لیفان 820، بدنه خودرو از لحاظ  تصادف،قطعات تعویضی،قطعات استوک،آسیب دیدگی های شاسی،دستکوب بودن شماره سریال خودرو و صافکاری های انجام شده در بدنه خودرو و برش هایی ک در اتاق خودرو زده شده است بررسی می شود.

لازم به ذکر است که در کارشناسی لیفان 820، اصالت خودرو که از ویژگی های خودرو است مورد بررسی قرار می گیرد.باید بدانیم که هر قطعه ای از خودرو که رنگ می شود در تعیین قیمت خودرو و وضعیت خودرو در ارتباط است .

برای تشخیص صافکاری و نقاشی مجدد بدنه خودرو با استفاده از دستگاه های تشخیص رنگ تخصصی صورت می گیرد.کارشناسان مجموعه دژکار با در نظر گرفتن قسمت های مهم خودرو ،تمام نقاط بدنه را با استفاده از دستگاه تشخیص رنگ با دقت بسیار بالایی مورد بررسی قرار می دهند .بعد از انجام کارشناسی خودرو لیفان820،گزارش کامل و جامعی به صورت کتبی ،از وضعیت سلامت ظاهری و بدنه خودرو لیفان820 به خریدار ارائه می دهند تا با اطمینان از وضعیت خودرو ارزش واقعی خودرو اقدام به خرید آن خودرو کنند.

کارشناسی خودرو لیفان 820

کارشناسی آپشن ها و تجهیزات خودرو لیفان 820

در نظر داشته باشید که اصالت آپشن ها یک امر بسیار مهم در قیمت گذاری خودرو لیفان 820 می باشد .بنا بر شاخص ها و معیار ها در قیمت گذاری خودرو در بازار،امکانات و تجهیزاتی که به صورت دستی روی خودرو نصب شده باشند، تاثیری بر قیمت خودرو ندارند به جز آپشن های فابریک خود،خودرو که در قیمت گذاری مهم می باشند.

کارشناسی فنی خودرو لیفان 820 و تست دیاگ  آن

یکی از مهم ترین دلایلی که هنگام خرید خودرو ما را به سمت یک کارشناس ماهر خودرو می کشاند جلو گیری از ضررهای جانی و مالی بعد از خرید خودرو می باشد .زیرا اگر خودروی انتخابی از لحاظ فنی و بدنه دارای سلامت نباشد ممکن است در هنگام رانندگی باعث فاجعه شود که با کمک گرفتن از یک کارشناس خبره از این خطر می توان جلو گیر کرد.

قسمت فنی خودرو به دلیل اهمیت بسیار بالایی که دارد در کارشناسی خودرو لیفان 820 مورد بررسی دقیقی قرار می گیرد .بنابراین برای کارشناسی این قسمت از خودرو باید از افراد با دانش بالا کمک بگیریم که فقط یک کارشناس فنی خودرو می تواند از پس این کار برآید.

کارشناسی خودرو لیفان 820

تست دیاگ لیفان 820

امروزه بیشتره خودروهای تولیدی شرکت ها،به یک سیستم کامپیوتری صنعتی   به نام ECU مجهز شده اند.درواقع مانند جعبه سیاه عمل می کند.اطلاعات زیادی مانند میزان مسافت طی شده خودرو،ایرادات مهم خودرو،و سیستم برق ،اطلاعات سیستم های ایمنی خودرو و عملکرد های آن از جمله کیسه های هوا و یا سنسور های ضربه می باشد.

کلام پایانی

مجموعه دژکار سعی دارد با انتشار مطالب کارشناسی خودرو لیفان 820 شما را از بالا بودن اهمیت کارشناسی خودرولیفان ،قبل از خرید آگاه سازد . اگر نیاز به کارشناسی خودرو در محل داشتید مجموعه دژکار با ارائه خدمات به روز و کارشناسان متخصص در خدمت شما می باشد .

 

نظرات
نظر خود را وارد نمایید. بسته

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)