برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو
Back to all

کارشناسی خودرو لیفان

کارشناسی خودرو لیفان

کارشناسی لیفان

هر زمان که شما قصد خرید خودروی مورد نظرتان را داشته باشید بهتر است که در اولین فرصت به یک کارشناس خودرو مراجعه کنید.برای انجام کارشناسی خودرو لیفان درهرنقطه از کشورمان میتوانید با کارشناسان تیم دژ کار در تماس باشید. کارشناسان تیم دژ کار بعد از درخواست کارشناسی لیفان توسط شما ،30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی خودرو وبررسی سلامت خودروی شما اعزام میشوند.

کارشناسی خودروی لیفان توسط کارشناسان تیم دژ کارشامل: رنگ وبدنه ،بررسی موتور، کارشناسی شاسی، کارشناسی فنی خودرو،کارشناسی سیستم تعلیق وفرمان، کارشناسی تجهیزات الکترونیکی وآپشن های خودرو میباشد.

بعد ازانجام کارشناسی خودرو لیفان،یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهیم کرد ودر مراحل پایانی قیمت دقیق خودرو مورد نظر،توسط کارشناسی خودرو تیم دژ کار مشخص می شود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی راجب به کارشناسی خودرو لیفان کسب کنید

مزایای کارشناسی خودروی لیفان

شما زمانی که میخواهید یک خودروی دست دوم خریداری کنید برای اینکه متحمل ضررهای هنگفتی نشوید خودروی انتخابی را به یک کارشناس خودرو لیفان نشان می دهید .کارشناسان خودرو با بررسی های دقیق شما را از سلامت خودرو و یا مشکلات آن آگاه میسازند و با خیال راحت می توانید خودرو مورد نظر را خریداری کنید.

موارد بررسی شده در کارشناسی خودرو لیفان کدامند؟

زمانیکه شما خودرو لیفان مورد نظر را برای کارشناسی نزد کارشناس لیفان می برید،تمام قسمت های مهم آن مورد بررسی قرار می گیرد .قسمت هایی همچون رنگ و بدنه ،گیربکس،بررسی موتور،تجهیزات فنی،و قسمت های داخلی کابین و آپشن ها....

مراحل کارشناسی لیفان

1.کارشناسی بدنه خودرو لیفان

2.کارشناسی رنگ خودرو لیفان

3.کارشناسی فنی خودرو لیفان

کارشناسی بدنه لیفان

در کارشناسی بدنه خودرو لیفان به طور حتم کارشناسی کامل بدنه و ستون،شاسی جلو و عقب،مواردی مربوط به صافکاری بدون رنگ،خط و خش های روی بدنه خودرو و حتی قطعات تعویضی صورت می گیرد .

کارشناسی لیفان

کارشناسی موتور لیفان

موتور خودرو قلب خودرو می باشد و سلامت آن بسیار حائز اهمیت می باشد به همین دلیل در کارشناسی خودرو لیفان هنگام بررسی موتوری دقت زیادی به کار می رود.

کارشناسی رنگ لیفان

در کارشناسی رنگ لیفان، تیم دژ کار با داشتن کارشناس خبره تمام نقاط خودرو اعم از درب ها،گلگیر ها،سقف ، ستون هه و شاسی های خودرو مورد بررسی قرار می گیرند .

در کارشناسی خودرو لیفان،تیم دژ کار با داشتن کارشناس متخصص، تمام نقاط خودرو را با ابزار های به روز تست و بررسی میکند و اگر قسمت هایی از بدنه خودرو رنگ خوردگی داشته باشد توسط کارشناس خودرو تشخیص داده می شود .

تاثیر تشخیص رنگ خودرو لیفان

کارشناس رنگ خودرو پس از کارشناسی خودرولیفان،یک برگه کارشناسی به خریدار می دهد که گزارش کارشناسی در آن درج شده است .و شما از قیمت واقعی خودرو آگاه می شوید .

کارشناسی فنی لیفان

بخش مهم دیگر کارشناسی مربوط به کارشناسی فنی خودرو لیفان می باشد.در این بخش از کارشناسی داشتن دانش فنی در حوزه ی مکانیک خودرو و آشنایی کامل با قطعات بکار رفته در موتور و قطعات فنی دیگر می باشد .

کارشناس در این بخش باید علاوه بر بررسی فنی موتور باید به صدا ها و لغزش ها توجه زیادی داشته باشد تا بتواند گزارش جامعی به خریدار خودرو بدهد.

کارشناسی خودرو  لیفان

تیم کارشناسی خودرو دژ کار

خودروی لیفان یکی از خودرو های محبوب در بین مردم می باشد و بازار خرید و فروش آن نیز بسیار خوب می باشد .بنابراین در هنگام خرید این خودرو با کمک از یک کارشناس خودرو و با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط کارشناس با توجه به نواقص و ایرادات موجود در خودرو می توان  قیمت واقعی را برای خودرو مشخص کرد و در نهایت خریدار با اطمینان خودرو مورد نظر را خریداری کنید .

تیم دژ کار با کارشناسان مجرب در زمینه کارشناسی خودرو،با بررسی تخصصی انواع خودرو از جمله کارشناسی خودرو لیفان و مشخصات فنی انواع خودرو و ارائه خدمات تخصصی به شما این اطمینان را می دهد که با خیال راحت خودروی انتخابی را خریداری کنید.

نظرات
نظر خود را وارد نمایید. بسته

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)