برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو
Back to all

کارشناسی خودرو رانا

هنگام خردید خودرو دست دوم ،کارشناسی خودرو امری مهم و ضروری می باشد تا ازضرر های مالی و جانی جلوگیری شود .در این مقاله می خواهیم به کارشناسی خودرو رانا بپردازیم.

چه زمانی نیاز به کارشناس خودرو داریم؟

با شرایط خاصی که در کشور وجود دارد و قیمت خودرو نیز روز به روز رو به افزایش می باشد ،بسیاری از اقشار جامعه قدرت خرید خودروی صفر کیلومتر را ندارد و بیشتر به سمت خودرو های دست دوم می روند .به همین دلیل هنگام خرید خودرو نیاز داریم که حتما خودرو مورد نظر را به یک کارشناس خودرو نشان دهیم تا مورد بررسی قرار دهد.

بسیاری از دلالان خودرو فقط به فکر سود بیشتری می باشند به همین دلیل عیوب خودرو را به خریدار نمی گویند و در بعضی موارد نیز شخص فروشنده از مشکل خودرو خبر ندارد به همین خاطر باید قبل از انجام هر معامله ای باید خودرو را به یک کارشناس خودرو نشان داد.

مراحل کارشناسی خودرو رانا

کارشناسی بدنه خودرو

کارشناسی رنگ خودرو

کارشناسی فنی خودرو

کارشناسی بدنه خودرو رانا

کارشناسی بدنه خودرو رانا یکی از قسمت های مهم در کارشناسی خودرو رانا می باشد که در قیمت خودرو بسیار تاثیر گذار می باشد.زیرا بسیاری از خودرو ها دچار تصادفات شدیدی می شوند که حتی بعد از تعمیر ،آن خودرو دیگر استحکام اولیه را ندارد و همین امر باعث می شود که قیمت این خودرو بسیار کاهش یابد .

در کارشناسی خودرو رانا به بررسی بدنه خودرو،شاسی ، ستون و سقف خودرو  که جزء قسمت های مهم خودرو  می باشند می پردازیم.

زیرا شاسی و ستون در تصادفات شدید صدمه میبینند و همین امر باعث می شود که خودرو دیگر آن استحکام اولیه را نداشته باشد به همین دلیل در کارشناسی خودرو رانا این دو قسمت مهم مورد بررسی قرار میگیرند و خریدار از سلامت آنها مطمئن می شود .

کارشناسی رنگ خودرو رانا

در کارشناسی خودرو رانا ،تیم دژ کار با داشتن کارشناس خبره تمام نقاط خودرو اعم از درب ها،گلگیر ها،سقف ، ستون هه و شاسی های خودرو مورد بررسی قرار می گیرند .

در کارشناسی خودرو رانا ،تیم دژ کار با داشتن کارشناس متخصص، تمام نقاط خودرو را با ابزار های به روز تست و بررسی میکند و اگر قسمت هایی از بدنه خودرو رنگ خوردگی داشته باشد توسط کارشناس خودرو تشخیص داده می شود .

کارشناسی فنی خودرو رانا

یکی دیگر از قسمت های مهم در بخش کارشناسی خودرو رانا،کارشناسی فنی این خودرو می باشد .

کارشناسی خودرو رانا در این بخش نیازمند دانش فنی در حوزه مکانیکی خودرو و داشتن اطلاعات کافی در مورد قطعات خودرو می باشد.کارشناس فنی خودرو باید جزء افراد دارای تخصص در حوزه مکانیکی باشد تا بتواند خودرو مورد نظر را به خوبی بررسی کند.

تاثیر تشخیص رنگ در قیمت خودرو رانا

کارشناس رنگ خودرو پس از کارشناسی خودرو رانا،یک برگه کارشناسی به خریدار می دهد که گزارش کارشناسی در آن درج شده است .و شما از قیمت واقعی خودرو آگاه می شوید .

حرف آخر

تیم کارشناسی خودرو دژ کار

تیم دژ کار با کارشناسان مجرب در زمینه کارشناسی خودرو،با بررسی تخصصی انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو و ارائه خدمات تخصصی به شما این اطمینان را می دهد که با خیال راحت خودروی انتخابی را خریداری کنید  .

نظرات
نظر خود را وارد نمایید. بسته

درخواست سریع کارشناس خودرو