برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو
Back to all

کارشناسی خودرو در شمال تهران

کارشناسی خودرو در شمال تهران

کارشناسی خودرو در شمال تهران با کارشناسی رنگ خودرو و کارشناسی حرفه ای خودرو در خدمت شماست. برای درخواست مجرب ترین کارشناس خودرو، قیمت گذاری خودرو و تشخیص رنگ خودرو با تیم دژ کار در تماس باشید. تیم دژ کار  با کمترین زمان در محل شما حضور پیدا می کند.. بالا رفتن ناگهانی  قیمت خودرو با عث شد تا بیشتر افراد جامعه به خرید خودروی دست دوم روی بیاورند.به همین دلیل نیاز به کارشناسی خودرو در خرید خودروی دست دوم اهمیت بالایی پیدا کرد.

انجام کارشناسی خودرو در شمال تهران 

زمانی که شما اقدام به خرید یک خودرو می کند نیاز دارید از یک فرد با تجربه کمک بگیرید. کارشناسی خودرو در شمال تهران با کارشناسان مجرب خود نیاز خریدار را تامین می کند تا با اطمینان کامل خودروی مورد نظر را خریداری کند.

کارشناسی خودروی خود را به چه کسی بسپاریم؟

باید بدانیم که یک فرد عادی نمی تواند تمامی عیوب خودرو را به راحتی تشخیص دهد بنابراین بایداین کار را به یک کارشناس خودروی ماهر سپرد،زیرا با تخصص و دانش در این زمینه به راحتی خودروی مورد نظر را کارشناسی کرده و شما را از تمامی جزییات خودرو آگاه می سازد تا بتوانید با اطمینان کامل خودروی مورد نظر را خریداری کنید.

چرا خودروی انتخابی باید کارشناسی شود؟

اگر هنگام خرید خودروی دست دوم ،خودرو بدون کارشناسی بدنه و فن و دیگر نکات معامله خریداری شود مطمئنا خریدار دچار ضررهای زیادی می شود.کارشناسی خودرو در شمال تهران در هنگام خرید با کارشناسی دقیق تمامی نقاط خودرو اعم از بدنه،شاسی ،سقف و فنی به شما در خرید خودروی دست

دوم کمک می کند.

بازرسی فنی خودرو:

بازرسی فنی خودرواز مهمترین مراحل قبل از خرید خودروبه حساب می‌آید. بازرسی فنی مراحلی چون چک کردن موتور، ترمز، تعلیق، سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی، و دیگر قطعات خودرو را شامل می‌شود.

هدف اصلی بازرسی فنی، مشگلات فنی وپتانسیل و شناسایی هرگونه عیب و نقص آن‌ها برای تعمیر و نگهداری در آینده می‌باشد. بازرسی فنی از تمامی قطعات و تجهیزات خودرو شامل موتور، تعلیق، ترمز، صندوق دنده، سیستم تهویه، و لوازم جانبی، سیستم خنک‌کننده، سیستم الکترونیکی، انجام می‌شود.

بازرسی فنی درواقع به شما کمک می‌کند تا خودرویی که قصد خرید ان را دارید، از سلامت فنی برخوردار باشد

کارشناس خودرو در شمال تهران با استفاده از تجربه و دانش خود، در بازرسی فنی هرگونه عیب و نقص را به خوبی شناسایی کرده و به شما اعلام می‌کند. برای مثال، اگر شاهد مشکلاتی در موتور خودرو از قبیل سوخت خوردن بیش از حد، صدای عجیب، یا نشت روغن باشد، کارشناس فنی خودرو این مشکلات را شناسایی و به شماخبر می‌دهد. همچنین، کارشناس خودرووظیفه دارد تا به شما نکاتی را نیز گوش زد کند که برای نگهداری و تعمیرات خودرودر آینده بسیار مفید خواهد بود.

مراحل کارشناسی خودرو در شمال تهران:

کارشناسی رنگ خودرو در شمال تهران:

باید بگوییم در هنگام کارشناسی خودرو حتما فرد خریدار همرا کارشناس خودرو ،نقاط حساس ، کم رنگ و پر رنگ خودرو را بررسی کنید ولی کارشناسی حرفه ای خودرو را به کارشناسان خودرو در شمال تهران بسپارید.

مراحل کارشناسی رنگ خودرو در شمال تهران:

1.استفاده از حس لامسه

2.استفاده از آهن ربا

3.استفاده از دوربین عکاسی

4.استفاده از دستگاه تشخیص رنگ

در اینجا به بخش های زیادی که راجب کارشناسی خودرو در نظر گرفته ایم می پردازیم:

1.کارشناسی بدنه در شمال تهران:

یکی از مهم ترین قسمتی که  کارشناس خودرو حساسیت زیادی در آن به خرج می دهد کارشناسی بدنه خودرو می باشد.به همین دلیل دربررسی های صورت گرفته شده اگر تغییراتی نظیر:

1.زنگ زدگی

2.دفرمه شدن

3. رنگ شدگی و خوردگی

مشاهده شود مطمئنا نقش مهمی در تعیین قیمت خودرو دارند

زیرا اگر خودرویی دچار تصادف شود ،شکل خودرو تغییر می کند و بدنه ی آن که دچار آسیب شده است دیگر آن استحکام اولیه را ندارد و نمی توان  آن را خودرویی مطمئن برای خانواده در نظر گرفت.

تنها در صورتی ما می توانیم از این عیوب ها چشم پوشی کنیم که قسمت های آسیب دیده خودرو به طور کامل تعویض شده باشند .

کارشناسی خودرو در شمال تهران

بدنه خودرو شامل سه بخش می باشد:

بررسی شاسی و بدنه خودرو

رنگ شدگی بدنه خودرو

بررسی قطعات تعویضی بدنه خودرو

کارشناسی شاسی و ستون های خودرو در شمال تهران :

در تمامی خودروها قسمت مهم برای  کارشناسی  بخش بدنه خودرو شاسی آن می باشد. که اگر آسیبی دیده باشد چشم در حالت عادی آن اسیب را تشخیص نمی دهد.و خودرویی که شاسی آن آسیب دیده باشد گزینه مناسبی برای خرید نمی باشد.

کارشناسی شاسی به دلیل حساسیت زیادی که دارد کار هر شخصی نیست و حتما باید توسط کارشناس بررسی شود .

چرا تاکید بر سلامت شاسی داریم؟شاسی خودرو کجا قرار دارد؟

شاسی همان اسکلت بندی خودرو است که هنگام تصادف از رسیدن آسیب جدی به ماشین جلوگیری میکند.به همین دلیل باید خودرویی انتخاب کنیم که از شاسی سالمی برخوردار باشد .

از دیگر مواردی که نظر کارشناسان را برای بررسی به خود جلب میکند ستون های خودرو است.در واقع قسمت ضعیف بدنه(سقف )به بدنه اصلی خودرو با ستون متصل می شود .دلیل اهمیت آن هم این است که سر سرنشینان در راستای س قرار دارد و کارشناسان به سلامت ستون ها اهمیت زیادی می دهند به همین دلیل شرکت های خودرو سازی برای بالا بردن ضریب امنیت سرنشینان ایربگ های پرده ای در خودرو ها بکار برده اند.

بیشتر بخوانبد:

کارشناسی فنی خودرو

کارشناس تسخیص رنگ خودرو

آموزش کارشناسی خودرو

کارشناسی خودرو در محل

هزینه کارشناسی خودرو

ستون ماشین کجاست؟

ستون ماشین یکی از قسمت های مهمی است که در کارشناسی به آن توجه زیادی می شودستون ها از قسمت سقف تا کنار شیشه ها کشیده شده است اما باید بدانیم ستون ها در ماشین های مختلف فرق دارند و باید با توجه به نوع و کارکرد ماشین کارشناسی شوند.

شما زمانیکه برای کارشناسی خودرو اقدام می کنید باید اطلاعات وسیله نقلیه را به صورت دقیق پر کنید و در زمان تحویل فرم کارشناسی خودرو

 نیز حتما صحت موارد ذکر شده +اطلاعات کامل خودرو ونحوه ی کارشناسی خودرو را بررسی کنید .

 پیدا کاردن یک کارشناس خودرو کار زیاد سختی نیست .

زیرا میتوانید با سرچ کردن در گوگل شماره کارشناس خودرو مورد نظر و نزدیک به محل سکونت خود را پیدا کنید و یا از طریق سامانه های آنلاین نوبت کارشناسی خودرو بگیرید.

کارشناسی رنگ شدگی بدنه در شمال تهران :

یکی از مهم ترن قسمت هایی که تخصص کارشناس خودرو و مهارت آن را در این زمینه نشان می دهد کارشناسی بدنه خودرو است.چون که این روزها با تعداد زیادی صافکار و نقاش ماهر روبه رو هستیم که ماشین را مثل روز اولش تعمیر می کنند بخاطر همین یک فرد عادی نمی تواند این تغییرات را متوجه شود.

بنابراین کارشناسان خودرو در کنار صافکار ها و نقاش های خودرو هر روز خودشان را آپدیت کرده و اطلاعاتشان را در این خصوص بالا می برند.

بررسی قطعات تعویضی بدنه خودرو در شمال تهران :

هنگامی که تصادفی رخ می دهد ممکن است خسارت و ضربه وارد شده به خودرو تا حدی باشد که باید آن قسمت ها را به طور کلی تعویض کنید.و این امر می تواند باعث کاهش قیمت خودرو شود.

در ایران تعویض قطعات بدنه خودرو مرسم نیست اما در کشور های خارجی امری بسیار مهم است زیرا آنها معتقد هستند سلامت و استحکام قطعات تازه تعویض، بسیار بهتر از قطعات تعمیری می باشد.

 تشخیص قطعات تعویضی نیز کار راحتی نیست به همین دلیل برای کارشناسی خودرو و تشخیص قطعه ای که تعویض شده است به یک متخصص ماهر در این زمینه نیاز است.در برخی موارد دیده شده است که قطعه نصب شده از روی یک خودرو باز شده و روی خودروی مورد بررسی بسته شده است .

و به دلیل اینکه قطه نصب شده شباهت زیادی به قطعه قبلی خودرو دارد تشخیص آن به شدت سخت می شود.دراینجا تنها یک کارشناس خرید خودرو است که می تواند با تخصص خود این موضوع را تشخیص دهد.

کارشناسی خودرو در شمال تهران

کارشناسی فنی ،موتور و گیربکس در شمال تهران :

یکی از کارهای سخت یک کارشناس، بررسی دقیق بخش فنی خودرو می باشد.برای بررسی فنی خودرو باید از دانش فنی در حوزه مکانیکی خودرو مهارت داشته باشد.در این قسمت از کارشناسی هرگونه صدا یا لغزش را کارشناس می تواند به راحتی تشخیص و به خریدار اعلام کند.

یک باور غلط هم وجود دارد که  در خودرو های پیشرفته ، توسط دستگاه دیاگ می توان تا حدودی به مشکلات فنی خودرو پی ببریم ولی متاسفانه تست دیاگ تمامی عیوب خودرو را مشخص نمی کند.کارشناسی فنی و موتور از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که عبارتند از :

1.کارشناسی موتور

2.گیربکس

3.کارشناسی جلوبندی

4.تست دیاگ

کارشناسی موتور در شمال تهران:

موتور اصلی ترین قسمت یک خودرو می باشد.به همین خاطر باید با حساسیت زیادی آن را بررسی کنیم . حتی یک موتور آرام و بی صدا نیز باید بررسی فنی شود .چ.نکه مشکل روغن سوزی و دفرمه شدن رینگ نیاز به تعمیر اساسی و موتور داشته و هزینه های بالایی به دنبال دارد.

البته می توانید با بکار بردن ترفندهای زیادی برای مدت کوتاهی این مشکلات را برطرف کنید اما اگر همچین خودرویی را بدون کارشناسی خریداری کنید در آینده با هزینه های هنگفتی روبه رو خواهید شد.

سوالی که شاید برای خیلی ها پیش بیاید که ماشین موتور تعویض بخریم یا نه؟

موتور  خودرو یکی از مهم ترین قسمتی است که کارشناسان روی بررسی آن حساسیت زیادی دارند..اما آیا ماشین موتور تعویض بخریم یا نه؟ تعویض موتور خودرو اصلا توصیه نمی شود مگر در زمانیکه مشکل پیش آمده بسیار حاد باشد.

از آنجایی که موتورهای خودروهای ایرانی از لحاظ کارکرد و کیفیت باهم فرق چندانی ندارند اگر امکان تعمیر وجود داشته باشد بهتر است آن را تعمیر کنیم.

کارشناسی گیربکس در شمال تهران:

موتور خودرو، قدرت را ازکلاج و گیربکس به چرخ ها منتقل می کند.به همین دلایل اگر این بخش کارکرد مناسبی نداشته باشد مصرف سوخت و هزینه های خودرو سرسام آور خواهند شد.

خودرو های دنده اتومات نیز سیستم گیربکس و توربو پیچیده ای دارند.به دلیل وجود حسگر های هیدرولیکی و مکانیکی گران قیمت باعث شده است که از کارشناسی دقیق تری استفاده شود .بنابراین کارشناس باید تمام حالات گیربکس اعم از اتومات و دستی بودن را بررسی کند و از سلامت آن مطمئن شود.

تست دیاگ در شمال تهران :

بسیاری از خودرو های امروزی دارای کامپیوتر های صنعتی به نام ECUهستند .با استفاده از این سیستم می توان بخش های زیادی از خودرو را کنترل کرد. و همچنین می توان بعنوان جعبه سیاه خودرو از آن استفاده و اطلاعات زیر را در آن ثبت کرد:

میزان مسافت پیموده شده

باز شدن کیسه های هوا

تعمیرات اساسی موتور

میزان مصرف سوخت

اطلاعات ذکر شده توسط دستگاهی به نام دیاگ خوانده و ویرایش میکند.بنابراین اگر کارشناس خودرو،دستگاه دیاگ را به خودرو متصل کند و پارامتر های مهم را بررسی کند.

البته باید بگوییم این دستگاه بیشتر در تشخیص سلامت کیسه های هوا و سیستم ایمنی خودرو کاربرد دارد تا تشخیص عیب های موتوری .سیستم خودروهای جدید دارای  یک رابط میانی به نام EDR که تمام رخ داد های خودرو و آپدیت های ضروری در این سیستم ثبت و قابل بررسی می باشند.

تست رانندگی در شمال تهران :

یکی از راه های تشخیص میزان سلامت خودرو تست رانندگی است.در این قسمت کارشناسان خودرو دژ کار در شمال تهران تمام مواردی که در تست دیاگ مشخص بودند را بررسی میکنند. در تست رانندگی موارد زیر بررسی می شوند:

شتاب صفر تا صد خودرو

سیستم تعلیق

سیستم هیدرلیک فرمان

عملکرد ترمز ها

سیستم گیربگس درحالت دستی و اتومات

میزان بودن فرمان

نتیجه گیری:

ما باید بدانیم برای خرید یک خودروبا سلامت فنی و بدنه نیاز به یک کارشناس خودرو داریم تا بتوانیم یک خرید مطمئن داشته باشیم .و مهم تر از این مراجعه به یک کارشناس حرفه ای است زیرا کارشناسی خودرو را نمی تواند به هر شخصی سپرد.کارشناس خودرو دژ کار در شمال تهرانبرای ارائه خدمات به مشتریان در خدمت شما می باشد.

نظرات
نظر خود را وارد نمایید. بسته

درخواست سریع کارشناس خودرو