برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو
Back to all

کارشناسی خودرو تارا

کارشناسی خودرو تارا

قبل از کارشناسی خودرو تارا،قصد داریم تاریخچه ای از این خودرو را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با اطلاعات کامل و دقیق خودروی مورد نظر خود را خریداری کنید.

تارا یکی از محصولات جدید ملی ایران خودرو می باشد که حدود یکسال است که وارد بازار ایران شده است و توانسته توجه خریداران زیادی را به خود جلب کند.

ریشه خودرو تارا ایران خودرو، به اواسط دهه شمسی و همکاری پسابرجامی ایران خودرو با پژو برمی گردد.زمانیکه قرار بود بعد از خودرو پژو 2008 ،خودرو پژو 301 نیز به عنوان یک خودروی سدان اقتصادی روی خط  مونتاژ ایران خودرو برود و به بازار کشور عرضه شود.

اوضاع قرار داد بر وفق مراد دو شریک ایران خودروو فرانسوی بود که خروج آمریکا از برجام باعث شروع تحریم ها و مانع فعالیت های پژو در ایران شد و پروژه مونتاژپژو 301 نیز به تعلیق افتاد.

اما ایران خودرو که در این پروژه هزینه زیادی را متحمل شده بود و از طرفی ،پلتفرم پژو301 (پلتفرم PF1گروه PSA)را در دست داشت،ناامید نشد و تصمیم گرفت  تا خودرویی را با استفاده از این پلتفرم ،البته با برند ملی خود و با نام تارا به بازار عرضه و معرفی کند.

در ادامه مقاله ،پس از معرفی خورو تارا به کارشناسی خودرو تارا می پردازیم.

خدمات کارشناسی خودرو در مجموعه  دژکار

ما در مجموعه دژ کار سعی داریم تمامی قسمت ها و مشخصات فنی خودرو را بررسی و در پایان کارشناسی خودرو تارا یک برگه به عنوان ضمانت نامه کتبی به شما داده تا به راحتی خودروی مورد نظر را خریداری کنید.

خودرو تارا

سرویس های کارشناسی مجموعه دژ کار در کارشناسی خودرو تارا

1.کارشناسی رنگ و بدنه خودرو تارا

کارشناسی رنگ خودرو تارا در محل با مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های تشخیص رنگ توسط مجموعه دژ کار انجام می شود.

کارشناسان دژکار با استفاده از تجهیزات به روز و دستگاههای مدرن تشخیص رنگ،هرگونه ضربه به بدنه خودرو  که باعث رنگ شدگی شده است را شناسایی می کنند.

همینطور این دستگاه می تواند قطعات تعویضی این خودرو را به خوبی شناسایی کند. شناسایی قسمت های رنگ شده خودرو می تواند قیمت واقعی خودرو را مشخص کند.

2.کارشناسی آپشن ها و تجهیزات خودرو تارا

عوامل مهم دیگری که بعد از کارشناسی رنگ و بدنه خودرو تارا مورد توجه قرار دارد بررسی آپشن های خودرو تارا می باشد .این عوامل نیز در قیمت گذاری خودرو بسیار تاثیر گذار می باشد 

این آپشن ها هم می توانند به صورت فابریک از طرف شرکت سازنده روی خودرو نصب شده باشند و هم می توانند توسط مالک خودرو بر روی آن نصب شوند که بررسی و اصل بودن این آپشن ها را فقط یک کارشناس خودرو تارا با استفاده از تجربه کاری بررسی کند.

3.کارشناسی فنی خودرو تارا

کارشناسی خودرو تارا از لحاظ فنی ،به بررسی سلامت موتور،باطری،دینام،تسمه  هرزگرد ها،روغن ریزی،سیستم خنک کننده و تهویه و عیوب گیربکس صورت می گیرد.

4.کارشناسی خودرو تارا و قیمت گذاری  آن

بعد از انجام کارشناسی رنگ و بدنه،کارشناسی فنی خودرو،می توان تخمین درستی از قیمت خودروی تارا ،را به شما بدهیم.این قیمت گذاری در قالب گزارش کارشناسی خودرو به شما ارائه می شود.

5.کارشناسی خودرو تارا و تست دیاگ آن

در کارشناسی خودرو تارا ،اگربخواهیم کارکرد واقعی خودرو و همچنین نقص های فنی آن را بدانیم سراغ تست دیاگ می رویم .دستگاه تخصصی دیاگ که از طریق سنسور های ECU و یا همان کامپیوتر خودرو مشخص می شود،این نواقص را تشخیص می دهد.با توجه به بررسی های صورت گرفته در تست دیاگ کارشناس به نقص فنی خودر پی می برد و کارکرد واقعی خودرو تارا را تشخیص می دهد.

کارکرد خودرومیزان طول عمر قطعات خودرو رانشان می دهد که متاسفانه افراد سودجو در این زمینه با دستکاری سعی دارند تا خودرو را به عنوان یک خودروی کم کارکرد به خریدار معرفی کنند.

در اینجا باید از یک کارشناس خودرو ومتخصص در این زمینه کمک بگیرید تا با بررسی های تخصصی و کامل خود بر روی خودرو،شما را از کارکرد واقعی خودرو و نواقص فنی آن آگاه سازد

نتیجه گیری

شما برای کارشناسی خودرو تارا و استفاده از یک کارشناس خودرو متخصص می توانید با مجموعه دژ کار در تماس باشید .

مجموعه دژ کار ،با ارائه بررسی های تخصصی و کار آمد انواع خودرو ها و بررسی مشخصات فنی انواع خودرو ،رنگ وبدنه و آپشن های خودرو های داخلی و خارجی در خدمت شما می باشد تا شما با خیال راحت خودروی خود را انتخاب و خریداری کنید .

 

نظرات
نظر خود را وارد نمایید. بسته

درخواست سریع کارشناس خودرو