برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

هوندا

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو  هوندا آکورد و فیس لیفت آن

کارشناسی خودرو هوندا آکورد و فیس لیفت آن + تمام تیپ‌ها با تمام جزئیات

هوندا آکورد از مشهورترین سدان‌های بازار جهانی می‌باشد که نسل‌های زیادی از آن تا به حال به تولیدرسیده است. نسل نهم این خودرو از سال 2013 و فیس لیفت آن از سال 2015 به بازار ایران وارد شد و محبوبیت خوبی کسب کرد. البته که با تبلیغات بیشتر و خدمات پس از فروش بهتر می‌توانست فروش بیشتری داشته‌باشد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو هوندا آکورد در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
 کارشناسی خودرو  هوندا CR-V

کارشناسی خودرو هوندا CR-V و تیپ‌های مختلف آن با تمام جزئیات

هوندا سی آر وی از موفق‌ترین محصولات شاسی بلند کمپانی ژاپنی هوندا می‌باشد که نسل‌های متعددی از آن تا به حال به تولیدرسیده است. نسل چهارم این خودرو از سال 2015 در سه تیپ مختلف از نظر تجهیزات رفاهی و ایمنی به بازار ایران وارد شد. با وجود سطح خوب این خودرو و توقع فروش بالا از آن، متاسفانه به واسطه خدمات پس از فروش ضعیف، واردات محدود و تبلیغات نامناسب فروش و درخششش آن طور که باید نبود. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو هوندا CR-V در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  هوندا سیویک

کارشناسی خودرو هوندا سیویک با تمام جزئیات

هوندا سیویک از مشهورترین سدان‌های بازار جهانی می‌باشد که نسل‌های زیادی از آن تا به حال به تولیدرسیده است. نسل نهم این خودرو از سال 2012 به بازار ایران وارد شد. متاسفانه به واسطه تبلیغات محدود، خدمات پس از فروش ضعیف و واردات کم فروش این سدان ژاپنی آن طور که باید نبود اما با توجه به مزایای مختلفش از گزینه‌های خوب و باکیفیت بین سدان‌های بازار تلقی میشد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو هوندا سیویک در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس خودرو