برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

میتسوبیشی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو  میتسوبیشی پاجرو چهار درب

کارشناسی خودرو میتسوبیشی پاجرو چهار درب با تمام جزئیات

میتسوبیشی پاجرو از سری محصولات شاسی بلند و محبوب میتسوبیشی ژاپنی می‌باشد که تا به حال نسل‌های مختلفی از آن به تولیدرسیده است. در این مقاله به نسل چهارم و مدل چهار درب این خودرو می‌پردازیم که از شاسی بلندهای محبوب در بازار ایران، مخصوصا بین آفرود سواران به شمار می‌رفت.
0 تومان
بررسی ویژگی‌های خودرو میتسوبیشی پاجرو دو درب

کارشناسی خودرو میتسوبیشی پاجرو دو درب 6 سیلندر با تمام جزئیات

میتسوبیشی پاجرو از سری محصولات شاسی بلند و محبوب میتسوبیشی ژاپنی می‌باشد که تا به حال نسل‌های مختلفی از آن به تولیدرسیده است. در این مقاله به نسل چهارم و مدل دو درب این خودرو می‌پردازیم که از شاسی بلندهای محبوب در بازار ایران به شمار می‌رفت.
0 تومان
کارشناسی کلی خودرو میتسوبیشی میراژ

کارشناسی خودرو میتسوبیشی میراژ و فیس لیفت آن با تمام جزئیات

میتسوبیشی میراژ یک هاچ بک جمع و جور، محصول کمپانی میتسوبیشی ژاپن است. نسل ششم این خودرو در سال 2015 و نسخه فیس لیفت آن در سال 2017 روانه¬ی بازار ایران شد. نسخه اولیه این خودرو به دلیل ضعف¬هایی در بخش طراحی بدنه و همچنین امکانات رفاهی نه چندان خوب، مورد استقبال واقع نشد. با این حال، با وجود تغییراتی که در نسخه¬ی فیس لیفت اعمال شد، این خودرو بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفت.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو میتسوبیشی لنسر

کارشناسی خودرو میتسوبیشی لنسر و فیس لیفت‌ و تیپ‌های آن با تمام جزئیات

میتسوبیشی لنسر از سدان‌های ساخت کمپانی میتسوبیشی ژاپنی است که از سال 2014 در نسل پنجمش در ایران به فروش می‌رسد. این خودرو توسط شرکت آرین موتور با موتورها، جعبه دنده‌ها و تیپ‌های امکاناتی مختلفی به دست مشتریان رسید. نسخه‌های فیس اصلی در تیپ 1، 2 و 4 وارد شدند که تیپ 4 هم از نظر امکاناتی هم فنی بهتر بود. نسخه فیس لیفت اما تنها در تیپ 4 به فروش رسید.
0 تومان
بررسی ویژگی‌های خودرو میتسوبیشی اوتلندر  PHEV

کارشناسی خودرو میتسوبیشی اوتلندر PHEV با تمام جزئیات

میتسوبیشی اوتلندر از محصولات شاسی بلند میتشوبیشی می‌باشد که از سال 2014 در نسخه‌های مختلفی در بازار ایران توسط آرین موتور به فروش رسیده‌است. نسخه هیبریدی این خودرو هم از سال 2018 به دست مشتریان رسید و با مصرف سوخت بسیار پایینش جلب توجه کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  میتسوبیشی اوتلندر  و فیس لیفت‌ و تیپ‌های آن با تمام جزئیات

کارشناسی خودرو میتسوبیشی اوتلندر و فیس لیفت‌ و تیپ‌های آن با تمام جزئیات

میتسوبیشی اوتلندر از محصولات شاسی بلند میتشوبیشی می‌باشد که در نمونه‌های 7 نفره و 5 نفره و انواع مختلف دیگر به تولیدرسیده است. نسل سوم این خودرو و فیس لیفتش با تیپ‌های امکاناتی متنوعی توسط آرین موتور به دست مشتریان ایرانی رسیده‌است.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس خودرو