برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

سوزوکی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو سوزوکی گرند ویتارا

کارشناسی خودرو سوزوکی گرند ویتارا

سوزوکی گرند ویتارا خودروی ژاپنی که با نمایندگی ایران خودرو در سال 1385 وارد بازار کشورمان شد.نمونه های اولیه این خودرو با پیشرانه 2.0 لیتری و جعبه دنده دستی و اتوماتیک مجهز بودند
0 تومان
 کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا وارداتی

کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا وارداتی با تمام جزئیات

سوزوکی ویتارا از کراس اوورهای شناخته‌شده و محبوب در ایران می‌باشد. این خودرو سال‌هاست در ایران هم به صورت وارداتی و هم مونتاژ به فروش رسیده‌است. نسخه‌های وارداتی ویتارا از سال 1385 توسط ایران خودرو وارد بازار شد. استقبال مردم از این خودرو خیلی مناسب بود و در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا وارداتی در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو سوزوکی کیزاشی

کارشناسی خودرو سوزوکی کیزاشی با تمام جزئیات

کیزاشی یک سدان نسبتا قدرتمند از کمپانی سوزوکی ژاپن است که در سال 2009 از آن رونمایی شد. این خودرو، که دارای دو مدل فول و نیمه فول است، در سال 2012 توسط ایران خودرو به بازار کشور وارد شد اما با وجود برخورداری از کیفیت و امکانات خوب چندان مورد استقبال قرار نگرفت. در این مطلب جزئیاتی کامل در رابطه با کارشناسی خودرو سوزوکی کیزاشی در قسمت¬های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا مونتاژ

کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا مونتاژ با تمام جزئیات

سوزوکی ویتارا از کراس اوورهای شناخته‌شده و محبوب در ایران می‌باشد. این خودرو سال‌هاست در ایران هم به صورت وارداتی و هم مونتاژ به فروش رسیده‌است. نسخه‌های مونتاژ که از سال 1387 توسط ایران خودرو عرضه شدند در کلاس‌های مختلف در بازار موجودند و تفاوت‌های متعددی با هم دارند. نسخه فیس لیفت ویتارا نیز از سال 1395 با ویژگی‌های جدید قابل خریداری است. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا مونتاژ در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس خودرو