برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

سانگ یانگ

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو تیوولی

کارشناسی خودرو تیوولی و انواع آن

خودروی تیوولی، از محصولات سانگ یانگ کشور کره جنوبی می‌باشد. این خودرو در ایران پرطرفدار است و فروش خوبی را رقم زده‌است. اگر تصمیم به خرید این خودرو گرفتید یا در حال تحقیقات هستید، احتمالا با انواع مختلفی از تیوولی مواجه شدید که بررسی و تصمیم‌گیری را برای شما دشوار کرده‌است.
0 تومان
 کارشناسی خودرو رکستون نسل اول با فیس لیفت

کارشناسی خودرو رکستون نسل اول با فیس لیفت

رکستون از تولیدات سانگ یانگ کره‌ای می‌باشد. این شاسی بلند از سال 2010 وارد ایران شد و در سال 2013 رامک خودرو نسخه فیس لیفت آن را نیز عرضه کرد. این خودرو به واسطه سیستم فنی قوی با کارکرد مناسب و قیمت به صرفه توانست در بازار به رقابت بپردازد.
0 تومان
کارشناسی خودرو رکستون نسل دوم G4

کارشناسی خودرو رکستون نسل دوم (G4 و امپرور)

رکستون G4 از تولیدات سانگ یانگ کره‌ای می‌باشد. این شاسی بلند از سال 2018 وارد ایران شد و در سال 2021 رامک خودرو نسخه فیس لیفت آن را با نام امپرور عرضه کرد. این خودرو به واسطه تجهیزات متنوع و زیاد، قابلیت آفرودی و طراحی داخلی و خارجی مدرن در بازار کم تنوع ایران با استقبال خوبی رو به رو شد.
0 تومان
کارشناسی خودرو سانگ یانگ موسو

کارشناسی خودرو موسو 2300 و 3200

موسو از تولیدات سانگ یانگ کره‌ای می‌باشد. این شاسی بلند از سال 1382 ، با دو نوع پیشرانه 4 سیلندر و 6 سیلندر وارد ایران شد و به واسطه عملکرد فنی خیلی خوبش و قابلیت آفرودسواری، خیلی زود نظر مشتریان را به خود جلب کرد. با توجه به سال ساخت قدیمی این خودرو لازم است قبل از خرید حتما با آن آشنایی کامل داشته‌باشید.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس خودرو