برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

رنو

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو رنو تلیسمان

کارشناسی مشخصات رنو تلیسمان جذاب

رنو تلیسمان یکی از تولیدات خودرو سازان فرانسوی میباشد.این سدان زیبا،بر اساس زبان طراحی شده است.این سدان همزمان با عرضه جهانی وارد بازار کشورمان شد که از استقبال چشمگیری از مشتریان رو به رو شد.تعداد بسیار محدودی از تالیسمان های وارداتی از مدل 2016 هستند.
0 تومان
تصویر از کارشناسی خودرو رنو کولئوس

کارشناسی خودرو رنو کولئوس

کولیوس نسل اول ابتدا در مدل 2011 به بازار ایران راه یافت.که به یکی از گران ترین خودروهای بازار ایران تبدیل شد.اما اجدادش در ایران به خودروهایی با قیمت نه چندان بالا معروف بودند. یکی از اولین دستاوردهای نگین خودروکسب نمایندگی رنو در ایران بود.
0 تومان
کارشناسی خودرو  رنو اسکالا

کارشناسی خودرو رنو اسکالا کروک و فیس لیف آن در تیپ‌های e2 و e4 با تمام جزئیات

رنو اسکالا کروک ساخت شرکت رنو فرانسوی می‌باشد که به واسطه فرم کوپه بدنه‌اش و سقف بازشو از خاص‌ترین گزینه‌های موجود در ایران است. با وجود شرایط خاص و متمایز، فروش این خودرو چه در نسخه‌های 2013 و چه نسخه‌های فیس لیفت 2015 خیلی چشمگیر نبود. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو رنو اسکالا کروک در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی کلی خودرو  رنو اسکالا

کارشناسی خودرو رنو اسکالا و فیس لیف آن در تیپ‌های e2 و e4 با تمام جزئیات

رنو اسکالا هاچ بک فرانسوی ساخت رنو می‌باشد که نسل سوم رنو مگان است. اولین نسخه این خودرو در سال 2013 توسط نگین خودرو و در دو تیپ e2 و e4 به بازار ایران عرضه شد. در سال 2015 هم نسخه فیس لیفت آن با ظاهری عامه پسندتر در دو تیپ و دو نوع سیستم فنی به فروش رسید. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو رنو اسکالا در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس خودرو