برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

تویوتا

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو  لکسوس IS نسل دوم و فیس لیفت

کارشناسی خودرو لکسوس IS نسل دوم و فیس لیفت آن با تمام جزئیات

لکسوس آی اس از سدان‌های جمع و جور و لوکس ساخت کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد که از نسل دوم آن به ایران راه پیدا کرد. در این مقاله نسل دوم و فیس لیفت آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم و تفاوت این دو نسخه را معرفی می‌کنیم.
0 تومان
کارشناسی خودرو  لکسوس ES  نسل پنجم

کارشناسی خودرو لکسوس ES نسل پنجم با تمام جزئیات

لکسوس ای اس از محصولات سدان کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد که تا به حال نسل‌های مختلفی از آن به تولیدرسیده است. این خودرو از اولین سدان‌های دیفرانسیل جلوی لکسوس می‌باشد که از نسل پنجمش وارداتش به ایران توسط شرکت ایرتویا آغاز شد. این نسل از سال 2009 به دست مشتریان ایرانی رسید.
0 تومان
کارشناسی خودرو  لکسوس IS کروک و فیس لیفت آن

کارشناسی خودرو لکسوس IS کروک و فیس لیفت آن با تمام جزئیات

لکسوس آی اس از محصولات کمپانی ژاپنی لکسوس است که نسل دوم آن در انواع سدان و کروک و فیس لیفت آن‌ها توسط شرکت ایرتویا به دست مشتریان ایرانی رسید.
0 تومان
کارشناسی خودرو لکسوس IS f sport

کارشناسی خودرو لکسوس IS f sport با تمام جزئیات

لکسوس آی اس از سدان‌های جمع و جور و لوکس ساخت کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد که نسل و تیپ‌های مختلفی از آن به ایران راه‌یافته است. نسل سوم این سدان در نسخه اف اسپرت هم به دست مشتریان رسید و با سیستم تعلیق اسپرت و ظاهر اسپرت‌ترش نظر جوانان را به خود جلب کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو لکسوس LX570

کارشناسی خودرو لکسوس LX570 با تمام جزئیات

لکسوس LX570 یک خودرو شاسی بلند در کلاس SUVهای بزرگ می‌باشد که بر اساس پلتفرم تویوتا لندکروز ساخته¬شده است. این خودرو عظیم جثه موتوری قدرتمند دارد و برای آفرود مناسب ترین طراحی را دارا می‌باشد.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو لکسوس LS 460

کارشناسی خودرو لکسوس LS 460 و فیس لیفت آن با تمام جزئیات

لکسوس ال اس از محصولات سدان کمپانی ژاپنی لکسوس می‌باشد که از سال 2008 توسط شرکت ایرتویا به ایران راه یافت. این خودرو با قیمت نسبتا مناسب و موتور بسیار قدرتمندش توانست مشتریان را با وجود واردات محدود به خود جذب کند. در سال 2011 نیز فیس لیفتی از آن با تغییرات اندک ظاهری به دست مشتریان ایرانی رسید.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)