برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

تویوتا

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
بهترین کارشناسی خودرو لکسوس CT

کارشناسی خودرو لکسوس CT با تمام جزئیات

لکسوس سی تی از محصولات هاچ‌بک کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد که به عنوان اولین خودروی هیبریدی در ایران از آن یاد می‌شود. هدف از ساخت این هاچ بک عرضه خودرویی لوکس، کم مصرف، راحت و اسپرت بود که نسبتا موفیت‌آمیز هم بود. در ایران اما به واسطه عدم آشنایی با نسخه‌های هیبریدی و نگرانی‌های موجود، فروش این هاچ‌یک موفقیت آمیز نبود.
0 تومان
کارشناسی خودرو  لکسوس CT F sport

کارشناسی خودرو لکسوس CT F sport

لکسوس سی تی از محصولات هاچ‌بک کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد که به عنوان اولین خودروی هیبریدی در ایران از آن یاد می‌شود. این نسخه با تغییراتی در سیستم تعلیق و طراحی ظاهری، مدلی اسپرت‌تر و جوان پسندانه‌تر برای لکسوس سی تی می‌باشد.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو لکسوس GS 2014

کارشناسی خودرو لکسوس GS 2014 مدل‌های معمولی و اسپرت با تمام جزئیات

لکسوس جی اس از محصولات سدان کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد که نسل‌های مختلفی از آن به تولیدرسیده و از نسل سوم وارداتش به ایران آغاز شده‌بود. نسل چهارم از سال 2014 توسط ایرتویا در دو مدل معمولی و اف اسپرت به دست مشتریان ایرانی رسید.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو لکسوس GS 2008

کارشناسی خودرو لکسوس GS 2008 مدل‌های 430 و 460 با تمام جزئیات

لکسوس جی اس از محصولات سدان کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد که در ساخت آن سعی‌شده هم المان‌های لوکس و خانواده پسند در نظرگرفته شود و هم با استفاده از المان‌های اسپرت جوانان را جذب کند. این خودرو در نسل‌های مختلفی به تولیدرسیده که نسل سوم آن بین سال‌های 2008 تا 2010 با دو سیستم فنی مختلف به دست مشتریان ایرانی رسید.
0 تومان
کارشناسی خودرو  لکسوس ES  نسل ششم

کارشناسی خودرو لکسوس ES نسل ششم با تمام جزئیات

لکسوس ای اس از محصولات سدان کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد که تا به حال نسل‌های مختلفی از آن به تولیدرسیده است. این خودرو از اولین سدان‌های دیفرانسیل جلوی لکسوس می‌باشد. نسل ششم این خودرو با دو نوع سیستم فنی مختلف از سال 2013 به ایران وارد شد.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو لکسوس IS نسل سوم

کارشناسی خودرو لکسوس IS نسل سوم 250 با تمام جزئیات

لکسوس آی اس از سدان‌های جمع و جور و لوکس ساخت کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد که از نسل دومش به ایران راه پیدا کرد. در این مقاله نسل سوم آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم که با طراحی مدرنش در بازار کم رقیب آن زمان توانست توجه‌ها را به خوبی به خودش جلب کند.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)