برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

تویوتا

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو  تویوتا یاریس هاچ بک نسل دوم

کارشناسی خودرو تویوتا یاریس هاچ بک نسل دوم

تویوتا یاریس خودروی ساخت تویوتای ژاپنی است که هم در نسخه‌های سدان و هم هاچ بک در بازار موجود می‌باشد. انواع هاچ بک یاریس در نسل‌های مختلفی به تولید رسیدند که شرکت ایرتویا نسل دوم و سوم آن را به بازار ایران وارد کرده‌است. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا یاریس هاچ بک نسل دوم در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا یاریس هاچ بک نسل سوم

کارشناسی خودرو تویوتا یاریس هاچ بک نسل سوم با تمام جزئیات

تویوتا یاریس خودروی ساخت تویوتای ژاپنی است که هم در نسخه‌های سدان و هم هاچ بک در بازار موجود می‌باشد. انواع هاچ بک یاریس در نسل‌های مختلفی به تولید رسیدند که شرکت ایرتویا نسل دوم و سوم آن را به بازار ایران وارد کرده‌است. نسل سوم در دو نسخه در ایران موجود است که نسبت به نسل قبل وضعیت بهتری دارد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا یاریس هاچ بک نسل سوم در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  لندکروز سری 200 چهار در

کارشناسی خودرو لندکروز سری 200 چهار در نسخه‌های VXR و GXR با تمام جزئیات

تویوتا لندکروز از شاسی بلندهای بسیار محبوب و مشهور در ایران است که در نسل‌ها و تیپ‌های مختلفی به بازار راه‌یافته است. در این مقاله نسل پنجم لندکروز چهار درب یا سری 200 را مورد بررسی قرار می‌دهیم که هم با پیشرانه 6 سیلندر و هم پیشرانه 8 سیلندر در دو نسخه فیس قدیم و فیس لیفت قابل خریداری است. این خودرو به واسطه توانایی‌های خوب آفرود، دوام بالا و مشخصات فنی و رفاهی مناسب فروش خیلی خوبی داشت و دارد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو لندکروز سری 200 در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  لندکروز سری 100 چهار در نسخه‌های VXR و GXR

کارشناسی خودرو لندکروز سری 100 چهار در نسخه‌های VXR و GXR با تمام جزئیات

تویوتا لندکروز از شاسی بلندهای بسیار محبوب و مشهور در ایران است که در نسل‌ها و تیپ‌های مختلفی به بازار راه‌یافته است. در این مقاله سری ۱۰۰ این محصول را مورد بررسی قرار می‌دهیم که هم با پیشرانه 6 سیلندر و هم پیشرانه 8 سیلندر قابل خریداری است. این خودرو به واسطه توانایی‌های خوب آفرود، دوام بالا و مشخصات فنی و اعتبار برند تویوتا فروش خیلی خوبی داشت. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو لندکروز سری 100 در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا لندکروز تک کابین

کارشناسی خودرو تویوتا لندکروز تک کابین با تمام جزئیات

وانت‌ها خودروهایی هستند که از نظر کاربردی اهمیت دارد و از لحاظ محبوبیت خیلی مورد توجه قرار نمی‌گیرند. شرکت تویوتا انواع وانت‌ها را نیز در لیست محصولات خود دارد که در این مقاله به انواع لندکروز تک کابین آن می‌پردازیم. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا لندکروز تک کابین در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا لندکروز دو کابین

کارشناسی خودرو تویوتا لندکروز دو کابین با تمام جزئیات

وانت‌ها خودروهایی هستند که از نظر کاربردی اهمیت دارد و از لحاظ محبوبیت خیلی مورد توجه قرار نمی‌گیرند. شرکت تویوتا انواع وانت‌ها را نیز در لیست محصولات خود دارد که در این مقاله به انواع سری 70 آن در نسخه دو کابین می‌پردازیم. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا لندکروز دو کابین در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)