برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

تویوتا

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو  پرادو چهار در نسل چهارم   آفرود و آنرود

کارشناسی خودرو پرادو چهار در نسل چهارم آفرود و آنرود

تویوتا پرادو از خودروهای محبوب و مشهور در ایران است که در نسل‌ها و تیپ‌های مختلفی به بازار راه‌یافته است. در این مقاله نسل چهارم پرادو چهار درب را مورد بررسی قرار می‌دهیم که توسط واردکننده‌اش، شرکت ایرتویا در دو تیپ آفرود و آنرود به دست مشتریان رسید. این خودرو به واسطه اعتبار برند تویوتا و امکانات متنوع توانست فروش خوبی را تجربه کند. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو پرادو چهار در نسل چهارم در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  پرادو دو در نسل چهارم (4 سیلندر)

کارشناسی خودرو پرادو دو در نسل چهارم (4 سیلندر)

تویوتا پرادو از خودروهای محبوب و مشهور در ایران است که در نسل‌ها و تیپ‌های مختلفی به بازار راه‌یافته است. در این مقاله نسل چهارم پرادو دو درب را مورد بررسی قرار می‌دهیم که برعکس نسخه‌های دیگر تویوتا پرادو تنها در یک نسخه 4 سیلندر به دست خریداران رسید. این خودرو به واسطه اعتبار برند تویوتا و امکانات متنوع توانست فروش خوبی را تجربه کند. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو پرادو دو در نسل چهارم در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا CHR توربو و هیبریدی

کارشناسی خودرو تویوتا CHR توربو و هیبریدی و انواع تیپ‌های آن‌ها

تویوتا CHR کراس اوور خیلی جمع و جور ساخت کمپانی تویوتا ژاپن است که از سال 2013 به بازار ایران وارد شد. این خودرو ظاهری کم نظیر و جذاب دارد و در دو مدل توربو و هیبریدی در ایران موجود است که هر کدام از نظر امکانات رفاهی تیپ‌های بسیار گوناگونی دارند و دست خریداران در این زمینه باز است. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا CHR در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا آریون اسپرت و گرند

کارشناسی خودرو تویوتا آریون اسپرت و گرند

تویوتا آریون سدان سایز متوسط ژاپنی است که پلتفرمی مشترک با تویوتا کمری دارد اما از آن لوکس‌تر طراحی‌شده است. این خودرو در دو نسخه در سال‌های 2009 و 2012 وارد بازار ایران شد و در تیپ‌های گرند و اسپرت به فروش رسید. این سدان ظاهری جذاب، موتوری قدرتمند و امکانات رفاهی قابل قبولی دارد که مشتریان را به خود جذب کرد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا آریون در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا پریوس 2016

کارشناسی خودرو تویوتا پریوس نسل چهارم (2017- 2016)

تویوتا پریوس خودروی سدان ساخت تویوتای ژاپن می‌باشد. این خودرو از معروف‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای هیبریدی جهان است که تا کنون 4 نسل از آن تولید شدند. نسل چهارم تویوتا که توسط شرکت ایرتویا به بازار ایران رسیده‌است در تیپ‌های مختلفی از نظر امکانات رفاهی موجود می‌باشد. پریوس ظاهری متفاوت و سیستم فنی‌ای اقتصادی دارد که در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا پریوس در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو تویوتا جی تی 86

کارشناسی خودرو تویوتا جی تی ۸۶

خودرو تویوتا جی تی ۸۶ کوپه ۴ نفره¬ای است که با همکاری شرکت¬های سوبارو و تویوتا تولید و توسط شرکت ایرتویا وارد ایران شد. این کوپه یک خودرو اسپرت شناخته می¬شود اما با این حال از پیشرانه¬ای با قدرت بالا و یا امکانات اسپرت و خاص بهره نمی¬برد. واردات این خودرو به دلیل خرابی متداول قطعات و پیچیدگی فنی خیلی زود متوقف شد و در بازار دسته دوم کشور نیز شاهد فروش چشمگیری نبود. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا جی تی ۸۶ در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس خودرو