برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
 کارشناسی خودرو  هوندا CR-V

کارشناسی خودرو هوندا CR-V و تیپ‌های مختلف آن با تمام جزئیات

هوندا سی آر وی از موفق‌ترین محصولات شاسی بلند کمپانی ژاپنی هوندا می‌باشد که نسل‌های متعددی از آن تا به حال به تولیدرسیده است. نسل چهارم این خودرو از سال 2015 در سه تیپ مختلف از نظر تجهیزات رفاهی و ایمنی به بازار ایران وارد شد. با وجود سطح خوب این خودرو و توقع فروش بالا از آن، متاسفانه به واسطه خدمات پس از فروش ضعیف، واردات محدود و تبلیغات نامناسب فروش و درخششش آن طور که باید نبود. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو هوندا CR-V در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی کلی خودرو  وانت کاپرا دو کابین

کارشناسی خودرو وانت کاپرا دو کابین تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل با تمام جزئیات

یکی از انواع کاربردی خودروها، وانت‌ها هستند. وانت کاپرا یکی از نمونه‌های چینی این کلاس است که سال‌هاست در بازار کشورمان به تولید و فروش می‌رسد. وانت کاپرا در ایران در انواع دو کابین و تک کابین، تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل و کاپرا نسل 2 به فروش می‌رسد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو وانت کاپرا دو کابین و فیس لیفت‌های آن در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو وانت کارا تک کابین و دو کابین

کارشناسی خودرو وانت کارا تک کابین و دو کابین 2 لیتری و 1.7 لیتری با تمام جزئیات

یکی از انواع کاربردی خودروها، وانت‌ها هستند. وانت کارا یکی از نمونه‌های این کلاس است که سال‌هاست در بازار کشورمان به تولید و فروش می‌رسد. وانت کارا در ایران در دو مدل دو کابین و تک کابین به فروش می‌رسد و در تیپ‌ها و با سیستم‌های فنی مختلف به دست مشتریان می‌رسد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو وانت کارا در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودروی هیوندای i20  اتومات هاچ بک قرمز فیس لیفت 1.6 لیتری

کارشناسی خودرو I20 هیوندای - هاچ بک اتومات

خودروی هیوندای آی 20 ، هاچ بک شهری است که ساخت کمپانی هیوندای کره جنوبی می‌باشد. این خودرو در نسخه‌های مختلفی تولیدشده که دو مدل از نسل اول آن توسط آسان موتور وارد کشور شد و نسل دوم آن نیز توسط کرمان موتور در کشور مونتاژ و عرضه می‌شود.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو برلیانس H320

کارشناسی خودرو برلیانس H320 1.5 و 1.65 لیتری نسخه‌های دنده‌ای و اتومات

برلیانس اچ 320 از هاچ‌بک‌های کمپانی برلیانس اتو می‌باشد که در ایران توسط سایپا و پارس خودرو مونتاژ و عرضه شد. این خودروی چینی به واسطه ظاهر متفاوت و نسبتا اروپایی و ادعای همکاری با بی ام و و استفاده از طراحی و قطعات آن خیلی سریع توجه خریداران را به خود جلب کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا CHR توربو و هیبریدی

کارشناسی خودرو تویوتا CHR توربو و هیبریدی و انواع تیپ‌های آن‌ها

تویوتا CHR کراس اوور خیلی جمع و جور ساخت کمپانی تویوتا ژاپن است که از سال 2013 به بازار ایران وارد شد. این خودرو ظاهری کم نظیر و جذاب دارد و در دو مدل توربو و هیبریدی در ایران موجود است که هر کدام از نظر امکانات رفاهی تیپ‌های بسیار گوناگونی دارند و دست خریداران در این زمینه باز است. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا CHR در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)