برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
بررسی خودروی هیوندای i10  قرمز از روبه رو

کارشناسی خودرو i10 هیوندای - هاچ بک اتومات

خودروی هیوندای آی 10 ، هاچ بک مینی شهری است که ساخت کمپانی هیوندای کره جنوبی می‌باشد. این خودرو توسط شرکت کرمان موتور از سال 1396 وارد بازار کشور شد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  ام جی 3

کارشناسی خودرو ام جی 3 - کوچک‌ترین محصول موریس گاراژ

خودروی ام جی 3 ، کوچک‌ترین عضو خانواده برند بریتانیایی - چینی موریس گاراژ به شمار می‌رود. نسل دوم این هاچبک در سال 2014 توسط مدیا موتورز به بازار ایران رسید. این خودرو با وجود ظاهر خوب، به دلیل کیفیت کمتر از رقبا و وجود شاسی بلندهای هم قیمت چینی در بازار نتوانست فروش خیلی خوبی را رقم بزند.
0 تومان
تصویر از کارشناسی خودرو  برلیانس H220   نسخه‌های دنده‌ای و اتومات با تمام جزئیات

کارشناسی خودرو برلیانس H220 نسخه‌های دنده‌ای و اتومات با تمام جزئیات

برلیانس اچ 220 از هاچ‌بک‌های کمپانی برلیانس اتو می‌باشد که در ایران توسط پارس خودرو مونتاژ و عرضه شد. این خودروی چینی خیلی در بازار به چشم نیامد و ارزش خرید آن در حال حاضر خیلی زیاد نیست. در ایران اچ ۲۲۰ در نسخه‌های دنده‌ای و اتومات به فروش می‌رسد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  پرادو دو در نسل چهارم (4 سیلندر)

کارشناسی خودرو پرادو دو در نسل چهارم (4 سیلندر)

تویوتا پرادو از خودروهای محبوب و مشهور در ایران است که در نسل‌ها و تیپ‌های مختلفی به بازار راه‌یافته است. در این مقاله نسل چهارم پرادو دو درب را مورد بررسی قرار می‌دهیم که برعکس نسخه‌های دیگر تویوتا پرادو تنها در یک نسخه 4 سیلندر به دست خریداران رسید. این خودرو به واسطه اعتبار برند تویوتا و امکانات متنوع توانست فروش خوبی را تجربه کند. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو پرادو دو در نسل چهارم در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  مازراتی گرن توریسمو

کارشناسی خودرو مازراتی گرن توریسمو و تیپ‌های مختلف آن با تمام جزئیات

نام مازراتی یادآور خودروهای اسپرت با ظاهرهای فریبنده و جذاب به همراه سیستم فنی پرقدرت می‌باشد. مازراتی این مقاله از نماینده‌های دوست داشتنی این کمپانی در ایران می‍باشد که در سال‌های 2011 تا 2013 به کشور وارد شد. گرن توریسمو در سه تیپ مختلف در بازار موجود است که در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو مازراتی گرن توریسمو در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
بررسی ویژگی‌های خودرو میتسوبیشی پاجرو دو درب

کارشناسی خودرو میتسوبیشی پاجرو دو درب 6 سیلندر با تمام جزئیات

میتسوبیشی پاجرو از سری محصولات شاسی بلند و محبوب میتسوبیشی ژاپنی می‌باشد که تا به حال نسل‌های مختلفی از آن به تولیدرسیده است. در این مقاله به نسل چهارم و مدل دو درب این خودرو می‌پردازیم که از شاسی بلندهای محبوب در بازار ایران به شمار می‌رفت.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)