برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو بیسو T5 با تمام جزئیات

کارشناسی خودرو بیسو T5 با تمام جزئیات

بیسو T5 یک کراس اوور لوکس، محصول کمپانی بیسو چین است که در سال 2017 روانه¬ی بازار شد. بیسو تی 5 واردات خیلی گسترده‌ای نداشت و در حال حاضر هم بازار فروش خوبی ندارد و نمی‌توان آن را از خودروهای موفق وارداتی دانست.
0 تومان
کارشناسی خودرو پورشه ۹۱۱

کارشناسی خودرو پورشه ۹۱۱ و تیپ‌های آن با تمام جزئیات

خودرو پورشه ۹۱۱ خودرو دو در اسپرت ساخت شرکت¬ آلمانی پورشه است که نسل هفتم آن در سال ۲۰۱۱ طراحی و تولید شد. پورشه ۹۱۱ در تیپ¬های بسیار متعددی وارد بازار جهانی شده¬است که در این مقاله تیپ¬های مورد بررسی تیپ¬های موجود در بازار ایران یعنی پورشه ۹۱۱ کررا S و پورشه ۹۱۱ کررا ۴ می‌باشند.
0 تومان
کارشناسی خودرو تیوولی

کارشناسی خودرو تیوولی و انواع آن

خودروی تیوولی، از محصولات سانگ یانگ کشور کره جنوبی می‌باشد. این خودرو در ایران پرطرفدار است و فروش خوبی را رقم زده‌است. اگر تصمیم به خرید این خودرو گرفتید یا در حال تحقیقات هستید، احتمالا با انواع مختلفی از تیوولی مواجه شدید که بررسی و تصمیم‌گیری را برای شما دشوار کرده‌است.
0 تومان
کارشناسی کلی خودرو دی اس ۵

کارشناسی خودرو دی اس ۵ با تمام جزئیات

خودرو دی اس ۵ ساخت شرکت DS در دسته خودروهای هاچبک قراردارد که توسط شرکت آرین موتور تابان بین سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ وارد ایران شد. هدف از تولید این هاچبک ارائه خودرویی با کیفیت بالا، امکانات لوکس و مقرون به صرفه بود که بتواند با ماشینهای اروپایی رقابت کند. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو دی اس ۵ در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو فیدلیتی پرایم و پرستیژ

کارشناسی خودرو دیگنیتی پرایم و پرستیژ با تمام جزئیات

دیگنیتی که نام دیگر دانگ فنگ IX5 هست، خودرویی کراس اوور ساخت چین می‌باشد که از سال 1399 توسط کمپانی بهمن موتور در دو نسخه پرایم و پرستیژ در کشور ایران به فروش می‌رسد.
0 تومان
کارشناسی خودرو سوزوکی گرند ویتارا

کارشناسی خودرو سوزوکی گرند ویتارا

سوزوکی گرند ویتارا خودروی ژاپنی که با نمایندگی ایران خودرو در سال 1385 وارد بازار کشورمان شد.نمونه های اولیه این خودرو با پیشرانه 2.0 لیتری و جعبه دنده دستی و اتوماتیک مجهز بودند
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)