برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو  میتسوبیشی پاجرو چهار درب

کارشناسی خودرو میتسوبیشی پاجرو چهار درب با تمام جزئیات

میتسوبیشی پاجرو از سری محصولات شاسی بلند و محبوب میتسوبیشی ژاپنی می‌باشد که تا به حال نسل‌های مختلفی از آن به تولیدرسیده است. در این مقاله به نسل چهارم و مدل چهار درب این خودرو می‌پردازیم که از شاسی بلندهای محبوب در بازار ایران، مخصوصا بین آفرود سواران به شمار می‌رفت.
0 تومان
کارشناسی خودرو  نیسان رونیز

کارشناسی خودرو نیسان رونیز

رونیز از تولیدات کمپانی نیسان می‌باشد. این شاسی بلند به خاطر داشتن شاسی مستقل از بدنه، دنده کمکی، انتقال گشتاور به 4 چرخ و قدرت موتوری مناسب یکی از انتخاب‌های آفرودسواران و طبیعت‌گردان می‌باشد. این خودرو امکانات رفاهی خاصی ندارد ولی لازم است حین خرید با قسمت‌های مختلف آن آشنا باشید.
0 تومان
کارشناسی کلی خودرو  ولوو V40

کارشناسی خودرو ولوو V40 و تیپ‌های آن با تمام جزئیات

ولوو وی 40 هاچ بک سوئدی ساخت شرکت ولوو می‌باشد. این خودرو از سال 2013 توسط افرا موتور به بازار ایران رسید. این خودرو با اینکه شرایط بسیار خوبی دارد اما به واسطه کم رونق‌تر بودن بازار هاچ بک‌ها و مواردی همچون خدمات پس از فروش ضعیف نتوانست فروش خیلی خوبی داشته‌باشد.
0 تومان
کارشناسی خودرو SWM G01F

کارشناسی خودرو SWM G01F

خودرو SWM G01F یک کراس اوور سایز متوسط ایتالیایی-چینی است که مانند نسخه قبلی خود یعنی G01 توسط سیف خودرو به بازار ایران عرضه شد. این خودرو با چند ماه فاصله نسبت به نسخه قبلی و در پاییز سال 1399 وارد کشور شد. جی 01 اف نسبت به جی 01 تغییراتی دارد. در این مطلب جزئیاتی کامل در رابطه با کارشناسی خودرو SWM G01F در قسمت¬های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو بسترن B50

کارشناسی خودرو بسترن B50 اتومات

خودروی بسترن B50 محصول گروه خودروسازی فاو است که در سال 2008 در چین رونمایی شد و بعدتر در خط تولید بهمن موتور قرار گرفت.
0 تومان
کارشناسی خودرو بورگوارد T۲۵ ۵BX

کارشناسی خودرو بورگوارد T۲۵ ۵BX

خودرو بورگوارد T۲۵ ۵BX کراس¬اور ۵ نفره¬ ساخت شرکت¬ چینی-آلمانی است که توسط شرکت کیان موتور وارنا در یک تیپ وارد ایران شد. این شاسی¬بلند به تعداد محدودی وارد کشور شد و با فروش موفقیت آمیزی مواجه نشد. بورگوارد T۲۵ ۵BX با اینکه در چین تولید می¬شود اما المان¬های طراحی آن شباهت بسیاری به سبک طراحی ¬اروپایی دارند و از نظر فنی در مقایسه با سایر خودروهای آسیایی رقیب در رده¬بندی بالاتری قرار می¬گیرد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو بورگوارد T۲۵ ۵BX در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)