برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو لکسوس IS f sport

کارشناسی خودرو لکسوس IS f sport با تمام جزئیات

لکسوس آی اس از سدان‌های جمع و جور و لوکس ساخت کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد که نسل و تیپ‌های مختلفی از آن به ایران راه‌یافته است. نسل سوم این سدان در نسخه اف اسپرت هم به دست مشتریان رسید و با سیستم تعلیق اسپرت و ظاهر اسپرت‌ترش نظر جوانان را به خود جلب کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو لکسوس LX570

کارشناسی خودرو لکسوس LX570 با تمام جزئیات

لکسوس LX570 یک خودرو شاسی بلند در کلاس SUVهای بزرگ می‌باشد که بر اساس پلتفرم تویوتا لندکروز ساخته¬شده است. این خودرو عظیم جثه موتوری قدرتمند دارد و برای آفرود مناسب ترین طراحی را دارا می‌باشد.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو لکسوس LS 460

کارشناسی خودرو لکسوس LS 460 و فیس لیفت آن با تمام جزئیات

لکسوس ال اس از محصولات سدان کمپانی ژاپنی لکسوس می‌باشد که از سال 2008 توسط شرکت ایرتویا به ایران راه یافت. این خودرو با قیمت نسبتا مناسب و موتور بسیار قدرتمندش توانست مشتریان را با وجود واردات محدود به خود جذب کند. در سال 2011 نیز فیس لیفتی از آن با تغییرات اندک ظاهری به دست مشتریان ایرانی رسید.
0 تومان
بررسی ویژگی‌های خودرو  لکسوس RX 2017

کارشناسی خودرو لکسوس RX 2017 و اف اسپرت آن با تمام جزئیات

لکسوس آر ایکس از سری محصولات کراس اور ساخت کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد. از این محصول نسل‌ها و تیپ‌های مختلفی به بازار کشورمان رسیده‌است که در این مقاله به نسل چهارم و مدل اف اسپرت آن خواهیم پرداخت. این نسل پس از گذشت سه سال از قطع واردات محصولات آر ایکس به ایران، باری دیگر توانست فروش خوبی را برای واردکننده‌اس به ارمغان بیاورد.
0 تومان
 کارشناسی خودرو لکسوس RX 2010

کارشناسی خودرو لکسوس RX 2010 و فیس لیفت آن با تمام جزئیات

لکسوس آر ایکس از اولین سری محصولات کراس اور ساخت کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد. از این محصول نسل‌ها و تیپ‌های مختلفی به بازار کشورمان رسیده‌است که در این مقاله به نسل سوم و فیس لیفت آن خواهیم پرداخت.
0 تومان
بررسی ویژگی‌های خودرو  لکسوس RX 2007

کارشناسی خودرو لکسوس RX 2007 با تمام جزئیات

لکسوس آر ایکس از اولین سری محصولات کراس اور ساخت کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد. از این محصول نسل‌ها و تیپ‌های مختلفی به بازار کشورمان رسیده‌است که در این مقاله به اولین ورودی آن یعنی فیس لیفت نسل دوم خواهیم پرداخت.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)