برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو  لندکروز سری 100 چهار در نسخه‌های VXR و GXR

کارشناسی خودرو لندکروز سری 100 چهار در نسخه‌های VXR و GXR با تمام جزئیات

تویوتا لندکروز از شاسی بلندهای بسیار محبوب و مشهور در ایران است که در نسل‌ها و تیپ‌های مختلفی به بازار راه‌یافته است. در این مقاله سری ۱۰۰ این محصول را مورد بررسی قرار می‌دهیم که هم با پیشرانه 6 سیلندر و هم پیشرانه 8 سیلندر قابل خریداری است. این خودرو به واسطه توانایی‌های خوب آفرود، دوام بالا و مشخصات فنی و اعتبار برند تویوتا فروش خیلی خوبی داشت. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو لندکروز سری 100 در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا لندکروز تک کابین

کارشناسی خودرو تویوتا لندکروز تک کابین با تمام جزئیات

وانت‌ها خودروهایی هستند که از نظر کاربردی اهمیت دارد و از لحاظ محبوبیت خیلی مورد توجه قرار نمی‌گیرند. شرکت تویوتا انواع وانت‌ها را نیز در لیست محصولات خود دارد که در این مقاله به انواع لندکروز تک کابین آن می‌پردازیم. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا لندکروز تک کابین در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا لندکروز دو کابین

کارشناسی خودرو تویوتا لندکروز دو کابین با تمام جزئیات

وانت‌ها خودروهایی هستند که از نظر کاربردی اهمیت دارد و از لحاظ محبوبیت خیلی مورد توجه قرار نمی‌گیرند. شرکت تویوتا انواع وانت‌ها را نیز در لیست محصولات خود دارد که در این مقاله به انواع سری 70 آن در نسخه دو کابین می‌پردازیم. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا لندکروز دو کابین در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو لکسوس CT

کارشناسی خودرو لکسوس CT با تمام جزئیات

لکسوس سی تی از محصولات هاچ‌بک کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد که به عنوان اولین خودروی هیبریدی در ایران از آن یاد می‌شود. هدف از ساخت این هاچ بک عرضه خودرویی لوکس، کم مصرف، راحت و اسپرت بود که نسبتا موفیت‌آمیز هم بود. در ایران اما به واسطه عدم آشنایی با نسخه‌های هیبریدی و نگرانی‌های موجود، فروش این هاچ‌یک موفقیت آمیز نبود.
0 تومان
کارشناسی خودرو  لکسوس CT F sport

کارشناسی خودرو لکسوس CT F sport

لکسوس سی تی از محصولات هاچ‌بک کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد که به عنوان اولین خودروی هیبریدی در ایران از آن یاد می‌شود. این نسخه با تغییراتی در سیستم تعلیق و طراحی ظاهری، مدلی اسپرت‌تر و جوان پسندانه‌تر برای لکسوس سی تی می‌باشد.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو لکسوس GS 2014

کارشناسی خودرو لکسوس GS 2014 مدل‌های معمولی و اسپرت با تمام جزئیات

لکسوس جی اس از محصولات سدان کمپانی لکسوس ژاپنی می‌باشد که نسل‌های مختلفی از آن به تولیدرسیده و از نسل سوم وارداتش به ایران آغاز شده‌بود. نسل چهارم از سال 2014 توسط ایرتویا در دو مدل معمولی و اف اسپرت به دست مشتریان ایرانی رسید.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)