برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
لوگو شرکت هیوندای

مروری بر تاریخچه هیوندای کره ای

شرکت هیوندا یک شرکت کره‌ای است، که قدمتی به اندازه شرکت های بنز و bmw دارد. چونگ جو یونگ در سال ۱۹۴۷ در کشور کره کمپانی هیوندای را تاسیس کرد. این کمپانی در ابتدای راه خود، فعالیتش را در زمینه‌هایی چون حمل و نقل، سرمایه گذاری، ساختمان سازی، و غیره آغاز کرد و در آن دوران به شرکتی موفق و پر قدرت در کشور کره تبدیل شد.
0 تومان
لوگو شرکت ایران خودرو

مروری برتاریخچه ایرانخودرو

نام تجاری این شرکت امروزه آیکو (IKCO) می باشد. سال ۱۳۴۱ تاسیس گردید و دفتر مرکزی آن در استان تهران می باشد. این شرکت توسط برادران خیامی استارت خورد و در ابتدا فعالیت خود را با نام ایران‌ناسیونال آغاز کرد، که اولین تولیدات این شرکت اتوبوس بود.
0 تومان
کارشناسی خودرو  ام جی 350

کارشناسی خودرو ام جی 350

خودروی ام جی 350 ، سدان ساخت سایک موتور و موریس گاراژ است که از سال 2013 توسط شرکت مدیا موتورز وارد بازار ایران شد. این خودرو با وجود ظاهر خوب، به دلیل واردات محدود و قیمت گذاری اشتباه، نتوانست فروش خیلی خوبی را برای وارد کننده‌اش رقم بزند.
0 تومان
امکانات و تجهیزات خودرو برلیانس H230

کارشناسی خودرو برلیانس H230 نسخه‌های دنده‌ای و اتومات با تمام جزئیات

برلیانس اچ 230 از سدان‌های کمپانی برلیانس اتو می‌باشد که در ایران توسط پارس خودرو و سایپا مونتاژ و عرضه شد. این خودروی چینی خیلی در بازار به چشم نیامد و ارزش خرید آن در حال حاضر خیلی زیاد نیست.
0 تومان
کارشناسی خودرو  پرادو چهار در نسل چهارم   آفرود و آنرود

کارشناسی خودرو پرادو چهار در نسل چهارم آفرود و آنرود

تویوتا پرادو از خودروهای محبوب و مشهور در ایران است که در نسل‌ها و تیپ‌های مختلفی به بازار راه‌یافته است. در این مقاله نسل چهارم پرادو چهار درب را مورد بررسی قرار می‌دهیم که توسط واردکننده‌اش، شرکت ایرتویا در دو تیپ آفرود و آنرود به دست مشتریان رسید. این خودرو به واسطه اعتبار برند تویوتا و امکانات متنوع توانست فروش خوبی را تجربه کند. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو پرادو چهار در نسل چهارم در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  مازراتی کواتروپورته 2010

کارشناسی خودرو مازراتی کواتروپورته 2010 با تمام جزئیات

نام مازراتی یادآور خودروهای اسپرت با ظاهرهای فریبنده و جذاب به همراه سیستم فنی پرقدرت می‌باشد. مازراتی این مقاله از سدان‌های بااصالت مازراتی می‌باشد که دو نسلش در ایران به فروش رسید. مازراتی کواتروپورته نسل پنجم از سال 2010 وارد ایران شد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو مازراتی کواتروپورته 2010 در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)