برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی  خوردو هیوندای جنسیس

کارشناسی خودرو جنسیس و نسخه فیس لیفت آن

خودروی جنسیس دومین خودروی لوکس شرکت هیوندای موتور است که از سال 2008 وارد ایران شد. این سدان مجهز به موتور قدرتمند و ظاهر جذاب است که در کنار امکانات رفاهی متنوع و ایمنی بالا توانست به خوبی خریداران را در بازار به خود جلب کند و فروش خوبی را برای واردکننده‌اش یعنی آسان موتور رقم بزند.
0 تومان
کارشناسی خودرو تویوتا کرولا نسل دهم

کارشناسی خودرو تویوتا کرولا نسل دهم (2013- 2008 ) تیپ‌های XLI و GLI

تویوتا کرولا خودروی اقتصادی و نسبتا ساده ساخت تویوتا ژاپنی است که از سال 2008 توسط ایرتویا به ایران راه یافت. این خودرو طراحی مدرنی ندارد ولی المان‌های زیبایی در آن وجود دارد. عملکرد فنی آن مهیج و پر شتاب نیست ولی به خاطر کیفیت خوب و ماندگاری مناسب خریدارانی که خیلی دنبال خودروی لوکس و پر قدرتی نیستند را به خود جذب می‌کند. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا کرولا نسل دهم در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا کمری نسل پنجم و تیپ‌های گرند، XLI و GLI آن

کارشناسی خودرو تویوتا کمری نسل پنجم و تیپ‌های گرند، XLI و GLI آن با تمام جزئیات

تویوتا کمری سدان ساخت تویوتای ژاپنی است که در نسل‌های مختلفی تا به حال به بازار جهانی عرضه‌شده است. در ایران سه نسل آن با تیپ‌های مختلفی به فروش می‌رسد که استقبال زیادی بین مردم داشته‌و جزو سدان‌های محبوب می‌باشد. نسل پنجم کمری در سه تیپ مختلف با تفاوت‌هایی در سیستم فنی و تجهیزات رفاهی به دست مشتریان می‌رسد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا کمری نسل پنجم در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا کمری نسل ششم و تیپ‌های SE، XLI و GLI آن

کارشناسی خودرو تویوتا کمری نسل ششم و تیپ‌های SE، XLI و GLI آن با تمام جزئیات

تویوتا کمری سدان ساخت تویوتای ژاپنی است که در نسل‌های مختلفی تا به حال به بازار جهانی عرضه‌شده است. در ایران سه نسل آن با تیپ‌های مختلفی به فروش می‌رسد که استقبال زیادی بین مردم داشته‌و جزو سدان‌های محبوب می‌باشد. نسل ششم کمری همان نسخه‌ی پرطرفدار در ایران است که فروش گسترده‌ای داشت و هنوز هم بازار خرید و فروش پررونقی دارد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا کمری نسل ششم در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا کمری نسل هفتم ، فیس لیفت آن و انواع تیپ‌هایشان

کارشناسی خودرو تویوتا کمری نسل هفتم ، فیس لیفت آن و انواع تیپ‌هایشان با تمام جزئیات

تویوتا کمری سدان ساخت تویوتای ژاپنی است که در نسل‌های مختلفی تا به حال به بازار جهانی عرضه‌شده است. در ایران سه نسل آن با تیپ‌های مختلفی به فروش می‌رسد که استقبال زیادی بین مردم داشته‌و جزو سدان‌های محبوب می‌باشد. نسل هفتم کمری در دو نسخه اصلی و فیس لیفت و در تیپ‌های مختلف با سیستم‌های فنی متفاوت به فروش می‌رسد و هر کدام نقاط ضعف و قوت خود را دارند. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا کمری نسل هفتم در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو تویوتا هایلوکس تک کابین

کارشناسی خودرو تویوتا هایلوکس تک کابین با تمام جزئیات

تویوتا هایلوکس تک کابین از محصولات کمپانی تویوتا ژاپنی است که از زمان گذشته تا به امروز به عنوان خودرویی سرسخت شناخته‌می‌شود. سری تویوتا هایلوکس شهرت خوبی در بازار فروش پیدا کرد و نسل‌ها و تیپ‌های مختلفی از آن تا به امروز تولیدشده است. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا هایلوکس تک کابین در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)