برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناس خودرو آزرا نسل چهارم(معمولی و کالیفرنیا)

کارشناسی خودرو آزرا نسل چهارم (معمولی و کالیفرنیا)

آزرا از سری محصولات پر سابقه ساخت کمپانی هیوندای است که نسل‌های متفاوتی دارد. از بین 6 نسل تولیدشده، اولین خودروی حاضر در بازار ایران نماینده نسل چهارم بود. این خودرو در دو نسخه معمولی و کالیفرنیا که فیس لیفت بود وارد شد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  ام جی GT

کارشناسی خودرو ام جی GT

خودروی ام جی جی تی ، از سدان‌های ساخت سایک موتور چین است که از سال 1395 نسخه 2016 آن در بازار ایران به فروش می‌رسد. این خودرو مانند اکثر خودروهای ام جی شرایط مناسبی دارد اما به دلیل عرضه و خدمات پس از فروش واردکننده‌اش نتوانست آن طور که شایسته است به فروش برسد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو ام جی GT در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد
0 تومان
کارشناسی خودرو تویوتا راوفور

کارشناسی خودرو تویوتا راوفور و تیپ‌های مختلف آن

تویوتا راوفور از شاسی بلندهای تولید تویوتای ژاپنی می‌باشد که در نسل‌های مختلف به بازار جهانی عرضه‌شده است. نسل چهارم این خودرو و نمونه فیس لیفت آن توسط شرکت ایرتویا به ایران راه یافت. این خودرو از مبداهای مختلفی به ایران رسیده‌است و به همین دلیل بین تیپ‌های مختلفش تفاوت‌های نسبتا زیادی از نظر امکانات رفاهی و سیستم فنی وجود دارد. بازار خرید و فروش راوفور مناسب است و در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا راوفور در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو هیوندای آزرا نسل ششم

کارشناسی خودرو آزرا نسل ششم

آزرا از سری محصولات پر سابقه ساخت کمپانی هیوندای است که نسل‌های متفاوتی دارد. در بازار ایران نسل چهارم، پنجم و ششم حضور دارند که هر کدام دارای نسخه‌های مختلف با شرایط و آپشن‌های متفاوت هستند. نسل ششم در تعداد محدودی وارد کشور ایران شد و گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به خودروهای قدرتمند و لوکس است.
0 تومان
کارشناسی خودرو تویوتا سولارا 4 سیلندر

کارشناسی خودرو تویوتا سولارا 4 سیلندر و 6 سیلندر

تویوتا سولارا خودروی کوپه با پلتفرم تویوتا کمری است که از سال 2003 به بازار ایران وارد شد. این خودرو در دو نسخه 4 سیلندر و 6 سیلندر عرضه می‌شود و ظاهر نسبتا خوبی دارد. با توجه به کم طرفدار بودن مدل‌های کوپه در ایران و هم‌چنین وجود تعداد محدود از این خودرو در کشور، بازار فروش آن خیلی پر رونق نیست. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا سولارا در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو تویوتا فورچونر

کارشناسی خودرو تویوتا فورچونر

خودرو تویوتا فورچونر شاسی¬بلند ۷ نفره¬ ساخت شرکت¬ تویوتا است که توسط شرکت ایرتویا به تعداد محدودی وارد ایران شد. این شاسی¬بلند از بدو ورودش به بازار جهانی با محبوبیت بالایی مواجه نشد و نتوانست نظر مشتریان آفرود را به خود جلب کند. تعداد محدودی از نسل اول این شاسی بلند که وارد کشور ما شدند نیز فروش موفقیت آمیزی نداشتند. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا فورچونر در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)