برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
بهترین کارشناسی خودرو پورشه کاین

کارشناسی خودرو پورشه کاین و تیپ‌های آن با تمام جزئیات

پورشه کاین اولین تلاش خودروسازی آلمانی پورشه در زمینه محصولات شاسی بلند است که توانست موفقیت‌های بسیاری را برای این کمپانی به ارمغان بیاورد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  آزرا  گرنجور

کارشناسی خودرو آزرا گرنجور

آزرا از سری محصولات پر سابقه ساخت کمپانی هیوندای است که نسل‌های متفاوتی دارد. در بازار ایران نسل چهارم، پنجم و ششم حضور دارند. نسل پنجم یا همان آزرا گرنجور به دلیل پیشرفت چشم‌گیری که از جنبه طراحی و امکانات رفاهی نسبت به نسل قبلی داشت، محبوبیت بالایی در بازار کشور ما کسب کرد که متاسفانه با وضع قوانین جدید عرضه آن متوقف شد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  ام جی GS

کارشناسی خودرو ام جی GS

خودروی ام جی جی اس ، اولین کراس اور کمپانی ام جی است که با مشخصات و وضعیت مناسبی وارد بازار رقابت شد. این خودرو از سال 2015 وارد بازار ایران شد اما به دلیل مشکلاتی که از سمت واردکننده‌اش بود، با وجود طراحی خوب و قوای فنی قابل قبول خیلی نتوانست پرفروش باشد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو ام جی GS در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا راوفور نسل سوم

کارشناسی خودرو تویوتا راوفور نسل سوم و تیپ‌های مختلف آن

تویوتا راوفور از شاسی بلندهای تولید تویوتای ژاپنی می‌باشد که در نسل‌های مختلف به بازار جهانی عرضه‌شده است. فیس لیفت نسل سوم راو 4 اولین محصول از این سری بود که توسط شرکت ایرتویا به ایران راه یافت. این خودروی دو دیفرانسیل توانایی زیادی در آفرود ندارد و معمولا به عنوان شاسی بلندی شهری و خانوادگی شناخته‌می‌شود. راوفور در سه تیپ از نظر امکاناتی عرضه‌شده است که در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا راوفور نسل سوم در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو میتسوبیشی ASX

کارشناسی خودرو میتسوبیشی ASX و فیس لیفت‌ها و تیپ‌های آن با تمام جزئیات

میتسوبیشی ASX از محصولات شاسی بلند میتشوبیشی می‌باشد که آغازگر واردات دوباره محصولات این کمپانی به ایران است. ASX نسل سوم که در این مقاله بررسی می‌کنیم با چند فیس لیفت و تیپ مختلف به دست مشتریان ایرانی رسید. این خودرو با وجود ویژگی‌های مثبت و خوبی که دارد، به محبوبیتی که لایقش بود نرسید اما فروش آن قابل قبول ارزیابی می‌شود.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو پورشه ماکان

کارشناسی خودرو پورشه ماکان با تمام جزئیات

خودرو پورشه ماکان کراس¬اور ۵ نفره¬ ساخت شرکت¬ آلمانی پورشه است که در سال ۲۰۱۵ وارد بازار کشور شد. ماکان دومین اس یو وی شرکت پورشه می‌باشد که کمی از اولین اس یو وی این شرکت یعنی پورشه کاین کوچک¬تر است.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)