برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو پورشه کیمن

کارشناسی خودرو پورشه کیمن با تمام جزئیات

پورشه کیمن محصول کوپه ۲ نفره¬ ساخت شرکت¬ آلمانی پورشه می‌باشد که در سال ۲۰۰۶ طراحی و تولیدشده است. پورشه کیمن در اصل نوع خاصی از پورشه باکستر است و می¬توان آن را نمونه فست بک پورشه باکستر دانست که در دو نسخه کاین و کاین اس تولید می¬شود.
0 تومان
کارشناسی خودرو  هوندا سیویک

کارشناسی خودرو هوندا سیویک با تمام جزئیات

هوندا سیویک از مشهورترین سدان‌های بازار جهانی می‌باشد که نسل‌های زیادی از آن تا به حال به تولیدرسیده است. نسل نهم این خودرو از سال 2012 به بازار ایران وارد شد. متاسفانه به واسطه تبلیغات محدود، خدمات پس از فروش ضعیف و واردات کم فروش این سدان ژاپنی آن طور که باید نبود اما با توجه به مزایای مختلفش از گزینه‌های خوب و باکیفیت بین سدان‌های بازار تلقی میشد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو هوندا سیویک در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو تویوتا جی تی 86

کارشناسی خودرو تویوتا جی تی ۸۶

خودرو تویوتا جی تی ۸۶ کوپه ۴ نفره¬ای است که با همکاری شرکت¬های سوبارو و تویوتا تولید و توسط شرکت ایرتویا وارد ایران شد. این کوپه یک خودرو اسپرت شناخته می¬شود اما با این حال از پیشرانه¬ای با قدرت بالا و یا امکانات اسپرت و خاص بهره نمی¬برد. واردات این خودرو به دلیل خرابی متداول قطعات و پیچیدگی فنی خیلی زود متوقف شد و در بازار دسته دوم کشور نیز شاهد فروش چشمگیری نبود. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا جی تی ۸۶ در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
بررسی ویژگی‌های خودرو  سیتروئن   C5

کارشناسی خودرو سیتروئن C5 نسل اول (مدل سال 2006) با تمام جزئیات

سیتروئن سی 5 سدان فرانسوی سیتروئن می‌باشد که به هدف جایگزینی زانتیا، توسط سایپا در ایران عرضه شد. نسل اول این خودرو به واسطه عرضه و تبلیغات نادرست سایپا و هم‌چنین ظاهر کمی دمده‌شده حتی در زمان خودش، نتوانست آن طور که توقع می‌رفت، مانند سیتروئن زانتیا به فروش خوبی دست یابد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  میتسوبیشی اوتلندر  و فیس لیفت‌ و تیپ‌های آن با تمام جزئیات

کارشناسی خودرو میتسوبیشی اوتلندر و فیس لیفت‌ و تیپ‌های آن با تمام جزئیات

میتسوبیشی اوتلندر از محصولات شاسی بلند میتشوبیشی می‌باشد که در نمونه‌های 7 نفره و 5 نفره و انواع مختلف دیگر به تولیدرسیده است. نسل سوم این خودرو و فیس لیفتش با تیپ‌های امکاناتی متنوعی توسط آرین موتور به دست مشتریان ایرانی رسیده‌است.
0 تومان
کارشناسی خودرو  ام جی ۶ مگنت

کارشناسی خودرو  ام جی ۶ مگنت

خودروی ام جی 6 ، سدان ساخت سایک موتور چین است که از سال 2012 توسط شرکت مدیا موتورز وارد بازار ایران شد. این خودرو در دو نسخه مگنت و لیفت بک عرضه‌شده که در این مقاله به نسخه مگنت آن خواهیم پرداخت. سدان ام جی 6 با امکانات مناسب، ظاهر خوب و موتور قدرتمند، در صورت خدمات پس از فروش و عرضه صحیح می‌توانست بازار خیلی داغ‌تری داشته‌باشد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)