برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
خودروی هیوندای i30 اتوماتیک هاچ بک خاکستری

کارشناسی خودرو I30 هیوندای - هاچ بک اتومات

خودروی هیوندای آی 30 ، هاچ بک شهری است که ساخت کمپانی هیوندای کره جنوبی می‌باشد. این خودرو توسط شرکت کرمان موتور از سال 2010 وارد بازار کشور شد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  برلیانس C3 کراس با موتورهای 1.5 و 1.65 لیتری

کارشناسی خودرو برلیانس C3 کراس با موتورهای 1.5 و 1.65 لیتری با تمام جزئیات

برلیانس C3 از کراس اورهای کمپانی برلیانس اتو می‌باشد که در ایران توسط پارس خودرو مونتاژ و عرضه شد. این خودرو که نسخه کراس سری اچ 300 می‌باشد با ظاهر جذاب و خدمات پس از فروش مناسب توانست بازار نسبت پررونقی را برای تولیدکننده‌اش به وجود بیاورد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  تویوتا آریون اسپرت و گرند

کارشناسی خودرو تویوتا آریون اسپرت و گرند

تویوتا آریون سدان سایز متوسط ژاپنی است که پلتفرمی مشترک با تویوتا کمری دارد اما از آن لوکس‌تر طراحی‌شده است. این خودرو در دو نسخه در سال‌های 2009 و 2012 وارد بازار ایران شد و در تیپ‌های گرند و اسپرت به فروش رسید. این سدان ظاهری جذاب، موتوری قدرتمند و امکانات رفاهی قابل قبولی دارد که مشتریان را به خود جذب کرد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا آریون در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  مازراتی گیبلی 2014

کارشناسی خودرو مازراتی گیبلی 2014 با تمام جزئیات

نام مازراتی یادآور خودروهای اسپرت با ظاهرهای فریبنده و جذاب به همراه سیستم فنی پرقدرت می‌باشد. مازراتی این مقاله از نماینده‌های سدان دوست داشتنی این کمپانی در ایران می‌باشد که در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ به کشور وارد شد. گیبلی آخرین نماینده این کمپانی ایتالیایی در ایران بود. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو مازراتی گیبلی در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو میتسوبیشی لنسر

کارشناسی خودرو میتسوبیشی لنسر و فیس لیفت‌ و تیپ‌های آن با تمام جزئیات

میتسوبیشی لنسر از سدان‌های ساخت کمپانی میتسوبیشی ژاپنی است که از سال 2014 در نسل پنجمش در ایران به فروش می‌رسد. این خودرو توسط شرکت آرین موتور با موتورها، جعبه دنده‌ها و تیپ‌های امکاناتی مختلفی به دست مشتریان رسید. نسخه‌های فیس اصلی در تیپ 1، 2 و 4 وارد شدند که تیپ 4 هم از نظر امکاناتی هم فنی بهتر بود. نسخه فیس لیفت اما تنها در تیپ 4 به فروش رسید.
0 تومان
کارشناسی خودرو  ولوو C30

کارشناسی خودرو ولوو C30 با تمام جزئیات

ولوو سی 30 هاچ بک سوئدی ساخت شرکت ولوو می‌باشد. این خودرو از سال 2013 توسط افرا موتور به بازار ایران رسید. این نماینده ولوو با وجود عملکرد فنی خوب و ایمنی بالا نتوانست خودش را در بازار نشان دهد و فروش خوبی را برای واردکننده‌اش رقم نزد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)