برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو  رنو اسکالا

کارشناسی خودرو رنو اسکالا کروک و فیس لیف آن در تیپ‌های e2 و e4 با تمام جزئیات

رنو اسکالا کروک ساخت شرکت رنو فرانسوی می‌باشد که به واسطه فرم کوپه بدنه‌اش و سقف بازشو از خاص‌ترین گزینه‌های موجود در ایران است. با وجود شرایط خاص و متمایز، فروش این خودرو چه در نسخه‌های 2013 و چه نسخه‌های فیس لیفت 2015 خیلی چشمگیر نبود. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو رنو اسکالا کروک در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو رکستون نسل دوم G4

کارشناسی خودرو رکستون نسل دوم (G4 و امپرور)

رکستون G4 از تولیدات سانگ یانگ کره‌ای می‌باشد. این شاسی بلند از سال 2018 وارد ایران شد و در سال 2021 رامک خودرو نسخه فیس لیفت آن را با نام امپرور عرضه کرد. این خودرو به واسطه تجهیزات متنوع و زیاد، قابلیت آفرودی و طراحی داخلی و خارجی مدرن در بازار کم تنوع ایران با استقبال خوبی رو به رو شد.
0 تومان
کارشناسی خودرو سوزوکی کیزاشی

کارشناسی خودرو سوزوکی کیزاشی با تمام جزئیات

کیزاشی یک سدان نسبتا قدرتمند از کمپانی سوزوکی ژاپن است که در سال 2009 از آن رونمایی شد. این خودرو، که دارای دو مدل فول و نیمه فول است، در سال 2012 توسط ایران خودرو به بازار کشور وارد شد اما با وجود برخورداری از کیفیت و امکانات خوب چندان مورد استقبال قرار نگرفت. در این مطلب جزئیاتی کامل در رابطه با کارشناسی خودرو سوزوکی کیزاشی در قسمت¬های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی کلی خودرو میتسوبیشی میراژ

کارشناسی خودرو میتسوبیشی میراژ و فیس لیفت آن با تمام جزئیات

میتسوبیشی میراژ یک هاچ بک جمع و جور، محصول کمپانی میتسوبیشی ژاپن است. نسل ششم این خودرو در سال 2015 و نسخه فیس لیفت آن در سال 2017 روانه¬ی بازار ایران شد. نسخه اولیه این خودرو به دلیل ضعف¬هایی در بخش طراحی بدنه و همچنین امکانات رفاهی نه چندان خوب، مورد استقبال واقع نشد. با این حال، با وجود تغییراتی که در نسخه¬ی فیس لیفت اعمال شد، این خودرو بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفت.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو وانت مزدا

کارشناسی خودرو وانت مزدا تک کابین و دو کابین با تمام جزئیات

یکی از انواع کاربردی خودروها، وانت‌ها هستند. وانت مزدا یکی از نمونه‌های این کلاس است که مدت‌هاست در بازار کشورمان به فروش می‌رسد. مزدا وانت در ایران در دو مدل دو کابین و تک کابین به فروش می‌رسد که تشابهات زیادی با هم دارند و در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو وانت مزدا تک و دو کابین در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
بررسی ویژگی‌های خودرو  وانت   کاپرا تک کابین

کارشناسی خودرو وانت کاپرا تک کابین با تمام جزئیات

یکی از انواع کاربردی خودروها، وانت‌ها هستند. وانت کاپرا یکی از نمونه‌های چینی این کلاس است که سال‌هاست در بازار کشورمان به تولید و فروش می‌رسد. وانت کاپرا در ایران در انواع دو کابین و تک کابین، تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل و کاپرا نسل 2 به فروش می‌رسد. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو وانت کاپرا تک کابین در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)