برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

کارخانه های ماشین سازی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی خودرو  مازراتی گرن کابرینو  و تیپ‌های مختلف آن

کارشناسی خودرو مازراتی گرن کابرینو و تیپ‌های مختلف آن با تمام جزئیات

نام مازراتی یادآور خودروهای اسپرت با ظاهرهای فریبنده و جذاب به همراه سیستم فنی پرقدرت می‌باشد. مازراتی این مقاله از نماینده‌های دوست داشتنی این کمپانی در ایران می‍باشد که در سال‌های 2011 تا 2014 به کشور وارد شد. گرن کابرینو نسخه کانورتیبل گرن تریسمو می‌باشد و در سه تیپ مختلف در بازار موجود است. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو مازراتی گرن کابرینو در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  ولوو C60  و تیپ‌های آن

کارشناسی خودرو ولوو C60 و تیپ‌های آن با تمام جزئیات

ولوو سی 60 از اولین شاسی بلندهای ساخت کمپانی ولوو می‌باشد که در نسخه‌های 2013 و 2014 در ایران به فروش می‌رسید. همانند اکثریت محصولات ولوو این خودرو هم از نظر ایمنی و سایر بخش‌ها مزیت خوبی دارد ولی با وجود موفقیت جهانی‌اش، در ایران فروش خوبی را برای واردکننده‌اش رقم نزد.
0 تومان
 کارشناسی خودرو بسترن   B30 اتومات نقره ای

کارشناسی خودرو بسترن B30 اتومات با تمام جزئیات

خودروی بسترن B30 محصول گروه خودروسازی فاو (FAW) است که در سال 2015 در چین رونمایی شد و بعد در خط تولید بهمن موتور قرار گرفت.
0 تومان
خودرو شاسی بلند دامای ۱۵۰۰ ۵X توربو

کارشناسی خودرو بورگوارد دامای ۱۵۰۰ ۵X توربو با تمام جزئیات

خودرو دامای ۵X کراس اور ۵ نفره ساخت شرکت دامای است که قرار بود توسط شرکت یاران خودرو وارد ایران شود. شرکت دامای خودرو شاسی¬بلند دامای ۱۵۰۰ ۵X توربو را که زیرمجموعه کراس¬اوورهای کوچک قرار دارد با الهام از فولکس واگن تیگوان نسل پیش طراحی‌نموده است.
0 تومان
کارشناسی کلی خودرو پورشه باکستر ۲۰۱۷

کارشناسی خودرو پورشه باکستر ۲۰۱۷ با تمام جزئیات

خودرو پورشه باکستر ۲۰۱۷ رودستر ۲ نفره ساخت شرکت آلمانی پورشه است که در سال ۲۰۱۶ طراحی و تولید شد. پورشه باکستر ۲۰۱۷ نسل چهارم از خودروهای سری باکستر شرکت پورشه هست که شامل خودرو پورشه کیمن نیز می‌باشد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  دی اس ۶

کارشناسی خودرو دی اس ۶ با تمام جزئیات

خودرو دی اس ۶ ساخت شرکت DS اولین خودرو شاسی بلند این برند است که توسط شرکت آرین موتور تابان مدلهای ۲۰۱۶-۲۰۱۸ آن وارد ایران شد. این کراساور قابلیت فنی قابل توجهی ندارد بلکه بیشتر به دلیل طراحی ظاهری لوکس خود مورد توجه است. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو دی اس ۶ در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس (برای تماس کلیک کنید)