برای مشاوره و درخواست سریع کارشناس لطفا بر روی شماره های روبرو کلیک نمایید : 9033 8820 - 021 - 7713 6563 - 021

جستجو

دی اس اتوموبیلز

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
کارشناسی کلی خودرو دی اس ۵

کارشناسی خودرو دی اس ۵ با تمام جزئیات

خودرو دی اس ۵ ساخت شرکت DS در دسته خودروهای هاچبک قراردارد که توسط شرکت آرین موتور تابان بین سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ وارد ایران شد. هدف از تولید این هاچبک ارائه خودرویی با کیفیت بالا، امکانات لوکس و مقرون به صرفه بود که بتواند با ماشینهای اروپایی رقابت کند. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو دی اس ۵ در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
بهترین کارشناسی خودرو دی اس ۷

کارشناسی خودرو دی اس ۷ با تمام جزئیات

خودرو دی اس ۷ کراساووری ساخت شرکت DS است که شرکت آرین موتور تابان دو تیپ اپرا و ریولی آن را وارد بازار ایران کرد. این کراساور که جزء لوکس ترین و گرانترین خودروهای فرانسوی می‌باشد، به دلیل کیفیت ساخت بسیار عالی و امکانات بالایی که دارد با خودروهایی از جمله آئودی و بنز رقابت میکند. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو دی اس ۷ در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان
کارشناسی خودرو  دی اس ۶

کارشناسی خودرو دی اس ۶ با تمام جزئیات

خودرو دی اس ۶ ساخت شرکت DS اولین خودرو شاسی بلند این برند است که توسط شرکت آرین موتور تابان مدلهای ۲۰۱۶-۲۰۱۸ آن وارد ایران شد. این کراساور قابلیت فنی قابل توجهی ندارد بلکه بیشتر به دلیل طراحی ظاهری لوکس خود مورد توجه است. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو دی اس ۶ در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.
0 تومان

درخواست سریع کارشناس خودرو